Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 01:00 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til logo og banner

Jeg skal bruge et logo og banner for en side med udlejning af sommerhuse. Siden hedder ferieguide.com og farver har jeg ikke valgt noget af og der er ikke lavet et design til siden. Grunden til at der ikke er lavet et design til siden er fordi at jeg vil bygge det op efter logoet. Logoet skal være nemt at huske, stil rent og ikke i for skarpe farver, men ellers er der frit valg.

Banner skal være animeret eller i flash. Jeg hvade tænkt på en lille "film" Der fortæller om kontakten imellem ejer, os og kunden. Det hele som en lidt sjov tegnefilm. Så det er bare med at slippe fantasien løs for der er også frit valg på alle hyller.

Skulle der være mere er i meget velkommen til at skrive.

Email: tusseballer@tiscali.dk
Avatar billede cdc Novice
18. juni 2003 - 10:00 #1
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 10:05 #2
ja da det ser godt ud
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 10:06 #3
jeg kan også godt lide farverne
Avatar billede cdc Novice
18. juni 2003 - 10:07 #4
Flash kan jeg ikke lave, er først lige begynt på det, så det må du få en anden til, kvaliteten af det jeg laver er ikke godt endnu :o)
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 10:11 #5
det skal du jo blive?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. juni 2003 - 10:17 #6
Kan vi godt leje et sommerhus i en uge for 200 point?

Hvis du skal have løst en tilsvarende opgave ude i byen, så
koster det fra ca. 4000 kr.

/per
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 10:49 #7
det kan jeg ikke.....sorry
Avatar billede cdc Novice
18. juni 2003 - 11:08 #8
Er det noget du kan bruge ?
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 11:20 #9
ja logoet? jeg vil gerne have en pds fil med det
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 12:16 #10
/cdc>>> jeg takker for dit svar, men du har ikke svaret så skriv lige til mig for point
Avatar billede Kengun Praktikant
18. juni 2003 - 12:18 #11
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 12:21 #12
kengun>>> takke endnu en gang...
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 12:22 #13
logo er blevet lavet og mangler derfor kun et banner og henviser derfor til dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/366255
Avatar billede cdc Novice
18. juni 2003 - 12:25 #14
så må du oprette et nyt spm i samme kategori med henvisning til dette spm, og points til cdc så svarer jeg der
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 12:32 #15
ja det gør jeg men send lige en pds fil til mig
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 12:35 #16
/cdc >>>>>  hent dine point her http://www.eksperten.dk/spm/366285