Avatar billede r*nger Nybegynder
17. juni 2003 - 23:00 Der er 4 kommentarer

Virtual server vollocation

.. på http://www.johncompanies.com eller http://www.65535.net (klik virutal servers)

Det lyder jo godt.. Men er der nogen der kender det?

Jeg har et par bekymringer som alle egentlig ender samme sted - er det her et sted hvor alm. smånørder kan have deres filer og mail liggede og kunne køre sjove små serverprogrammer (MUDs, IRC botter etc.) - eller kan man lægge en solid ecommerce side, med (ikke mindst) en kæmpe database bagved, her, og regne med at det bare går lynhurtigt, hele tiden?

Derudover vil jeg høre om nogen kender nogen der gør det her i DK eller tæt på? 65535 har et datacenter i UK, men er det tæt nok på til at køre danske sider? US servere kan komme op på 190 ms ping tid, og det er lidt for meget til danske sider, IMHO.

Anyone?
Avatar billede misbruger Nybegynder
17. juni 2003 - 23:28 #1
hvis du er bekymret omkring distancen, hvorfor så ikke vælge en dansk udbyder?
der findes masser af seriøse danske udbydere, der kan garantere dig en høj oppetid til din seriøse løsning!
Avatar billede r*nger Nybegynder
17. juni 2003 - 23:31 #2
Se deres priser ..

Tilsvarende produkt hos f.eks. NGDC ville koste mig 3.000/md ..

Jeg har ikke min løsning endnu, men jeg vil vide om det her er noget jeg kan basere den på. Jeg har ikke råd til at have en dyr dyr server stående i mange måneder, mens det hele kommer op og køre - og jeg har slet ikke råd til at stå og skifte server. når det pludselig går stærkt!

Der er masser af fine udbydere i Danmark, men jeg er ret tændt på at have min egen server.
Avatar billede misbruger Nybegynder
18. juni 2003 - 09:00 #3
Så prøv at tage en snak med www.webpartner.dk, der kan du selv placere en server i deres facilities for billige penge, og såfremt du får behov for mere plads, kan du udvide lige så tosset du vil.
Avatar billede besoft Nybegynder
19. juni 2003 - 14:24 #4
Hej R*inger

Vi har mulighed for at placere din server i vores datacenter eller du kan leje en dedikeret server hos os til langt mindre end 3000/md.

Send mig en email og jeg skal give dig et godt tilbud: keld@prof-it.biz