Avatar billede cboelt Nybegynder
17. juni 2003 - 22:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Palm m505 koblet op til netværk gemmen computer

Hej
Er det muligt at kunne koble sin palm m505 til nettet gemmen et hotsync kabel ??
Jeg vil gerne have det sådan at jeg kunne være på nettet, gemme min computer.
Hvis ikke det er muligt, hvad kan man så gøre?
Avatar billede alleykat Nybegynder
24. juni 2003 - 02:17 #1
Er det for at nå *ud* på nettet (og surfe med hvad der nu måtte være af browser i din Palm), eller er det for at kunne overføre filer?

Hvis det er for at flytte filer, vil jeg foreslå du prøver TotalCommander (sharewarevers. på www.ghisler.com - plugin ENDNU beta på http://www.ghisler.com/serial.htm). Det er et filhåndteringsprogram (det jeg bruger i stedet for Stiforsvinder).

Jeg er ikke lige Palmfan, men m505 er da en farvePalm med indbygget internetunderstøttelse så vidt jeg ved? Måske den driller med HotSync eller netindstillingerne?
Avatar billede cboelt Nybegynder
24. juni 2003 - 12:49 #2
Det for at nå *ud* på nettet. m505 er en farve palm, men jeg tror ikke den understytter internet!! Ikke så vidt jeg kan finde udaf.
Avatar billede alleykat Nybegynder
24. juni 2003 - 23:12 #3
http://www.palmblvd.com/articles/2003/2/2003-2-24-Connect-Palm-to.html fortæller om Softick PPP som skulle ku' gi' dig adgang til nettet.

Softick PPP's hjemmeside: http://www.softick.com/ppp/
Avatar billede cboelt Nybegynder
25. juni 2003 - 00:14 #4
Tak for hjælpen alleykat, det spiller bare...
Avatar billede alleykat Nybegynder
25. juni 2003 - 03:23 #5
=) du' velkommen - tak for points!