Avatar billede netserver Nybegynder
17. juni 2003 - 21:49 Der er 7 kommentarer

Tyveknægt med mysql

kunne godt tænke mig et opret bruger og login og når man så er logget ind kan man se hvor mange point man har og med det point kan man spille Enarmet tyveknægt mangler det hele også Tyveknægten giver 150 point da det jo er en hel opgave... der skal ikke være noget Design mæssigt bare selve kilde koden :)
Avatar billede zuiq Nybegynder
17. juni 2003 - 21:53 #1
Hehe! Og det skal folk så lave for 150 points?.. Det er ikke muligt :)
Der skal spir, gryn, moneter, eller ret og sagt penge på bordet.

Jeg kan godt lave et sådant system, men det kommer til at koste.
Hvis du vælger at jeg skal lave det, vil jeg lave frontend i HTML/Javascript (DHTML) og backend i ASP op imod en MySQL-database.

-Mads
Avatar billede netserver Nybegynder
17. juni 2003 - 21:55 #2
Du er her : Eksperten : Opgaver : Programmeringsopgaver : PHP : Tyveknægt med mysql :
<< det er du nemlig du er under Php så ikke asp farvel :P
Avatar billede olano Nybegynder
17. juni 2003 - 21:59 #3
det koster at lave sådanne system i php
men prøv på www.hotscripts.com der er sikker noget tæt på det du vil have eller det samme..
//olano
Avatar billede schaefner Juniormester
17. juni 2003 - 22:00 #4
Var det noget du måske ville betale for?
Avatar billede netserver Nybegynder
17. juni 2003 - 22:03 #5
neeeej da jeg ikke har så mange penge men kan tilbyde banner på min private hjemmeside..
Avatar billede olebole Juniormester
18. juni 2003 - 12:54 #6
<ole>

*ROTFLMAO* Et banner på din private hjemmeside for et reelt job?
Hvis du nu overvejede en arm-amputation, skal du bare lære at kommunikere med MySQL. Så har du en enarmet tyveknægt med MySQL  :D

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2003 - 00:29 #7
Hvilken side skal det ligge på ?? Jeg vil måske gerne lave det for noget reklame.