Avatar billede tams Nybegynder
16. juni 2003 - 20:13 Der er 19 kommentarer

GTA: Vice City

Jeg har netop købt spillet, men er desværre allerede løben ind i problemer.
Spillet kører fantastisk stort set hele tiden, men da jeg første gang skulle Flyve helicopter begyndte min computer at gøre mærkeligt. Da røgskyen under helicopteren opstod, hakkede min grafik helt vildt meget, men hvordan kan det være. Jeg har prøvet at opdaterer min windows fuldt ud, men det hjalp ikke.
Min hardware:
2.8 Ghz Pentium 4
1 GB DDR-Ram (400Mhz)
Radeon 9700
Epox bundkort m. 875P-chipsæt.
WinXP m. SP1 + alle vigtige opdateringer.
Avatar billede miss-g Seniormester
16. juni 2003 - 20:16 #1
Vi har haft samme problem på min kærestes computer. Da vi satte cd´en i et andet drev hjalp det. Man spiller jo med en play-cd. Det var åbentbart drevet der ikke kunne læse hurtigt nok.
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 20:21 #2
Svaret fra Miss-q er ikke korrekt. Grafik i spillet GTA Vice City bliver ikke indlæst fra cd'en. Jeg ville sige at det skyldes dit grafikkort. Selvom at det er et superhurtigt Radeon, er der nogen grafikkort der bare ikke kører optimalt sammen med nogle spil. Dette ved jeg både fra egne og andres erfaringer.
Avatar billede miss-g Seniormester
16. juni 2003 - 20:32 #3
Min kæreste har også Radeon 9700 pro. Hos ham var det altså drevet der gjorde at spillet hakket. Der har INTET været siden vi skiftede drev. Hvis det ikke er grafik, så er det vel en konflikt af en eller anden art - drevet prøver at læse cd´en.... (Spillet er installeret på computeren).

Det er ihvertfald hvad der virkede hos os *S*
Avatar billede ramdal Nybegynder
16. juni 2003 - 20:50 #4
Hmmm jeg har sapphire allinwonder radeon 9700pro og der er aldrig grafik problemer i vice city eller nogen andre spil prøv med et no cs crack og se om det løser problemet det kan godt være dit cd drev....
Avatar billede ramdal Nybegynder
16. juni 2003 - 20:52 #5
No cd crack
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 20:54 #6
FOR SIDSTE GANG! DATA BLIVER LÆST FRA CD'EN. DISSE DATA ER LYD! GRAFIK BLIVER IKKE LOADED FRA CD'EN!
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 21:00 #7
Det er da rart at se en ny bruger, lige stikke en finger i jorden og følge skik og brug.
Logitechspeaker>>Jeg spår dig en meget kort fremtid på Eksperten, som du fører dig frem, får du ingen hjælp til noget og der er ingen der gider kommentere dine, rent ud sagt, latterlige udgydelser.
Så afmeld din bruger og find et forum hvor du passer ind i, her er du IKKE velkommen.
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:11 #8
FROMSEJ - Uhhhh.... Så DU bestemmer hvem der er velkommen her... Det lyder ikke godt... Hør nu her det er ikke min skyld at du ikke ved noget om simple ting som defragmentering, og cd-drev... Så måske skulle du finde et sted at tømme natpotten.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 21:16 #9
Nej, det gør jeg ikke, og kommer heller ikke til det.
Men det er set så mange gange at personer med samme attitude som dig, kommer væltende ind og sviner alt og alle til i et par dage, indtil der er så mange anmeldelser, at de bliver deaktiveret.
Det skulle undre mig ganske meget om ikke det samme sker for dig.
Nej, jeg har ikke anmeldt dig, det er du (heller) ikke værd.
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:21 #10
Fromsej......... Nejnejnej... Tag en kiks... FÅ DIG ET FUCKING LIV! JA DET HER ER ET FUCKING PISLORT MOTHERFUCKING SHIT GRIMT SPROG... MEN I DONT GIVE A FUCK! SÅ GÅ UD OG KNEP DIN FUCKING HEST I LADEN DIN FUCKING LORTE HOBØSSERØV... JA ANMELD MIG... JEG KOMMER IGEN.. DET HAR JEG GJORT FØR... JEG SKAFFER MIG AF MED COOKIES OG SKIFTER IP... SÅ ER JEG TILBAGE! SES DIN MOTHERFUCKING HOBØSSERØV!
Avatar billede ramdal Nybegynder
16. juni 2003 - 21:39 #11
hmm hvem skulle få sig et liv?

Det kan godt være andet end grafik fejl har sq haft lag fra cd drev sagde det bare som en mulighed der er værd og prøve du behøver sq da ikk flippe!
godt man ikk er sådan kæft alle de slag man ville få når man er i byen :D
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 21:41 #12
ramdal>>Han er deaktiveret.*G*
Se bl.a. her:
http://exp.dk/spm/365638
Avatar billede ramdal Nybegynder
16. juni 2003 - 21:42 #13
hvad med en risse i cd der hvor den skal loade lyden fra heli var det ikk fra cd det kom som du sagde ???
Avatar billede ramdal Nybegynder
16. juni 2003 - 21:43 #14
kk han var bare lame og høre på.
Avatar billede miss-g Seniormester
18. juni 2003 - 20:11 #15
Blev du klogere tams? (eller gik der hel ged i den) *G*
Avatar billede miss-g Seniormester
27. juni 2003 - 01:36 #16
Læst i andet forum:
Spg: Jeg har GTA3, som jeg mener burde køre på min computer (se specifikationer nedenfor)...
Men spillet køre kun med ca. 10 billeder i sekundet... Det er specielt skidt når jeg køre hurtigt...
Jeg har en ven som sidder med en P3 500 MHz, som sagtens kan køre det så jeg ved ikke hvad der er galt...
Kan det være et driverproblem? Jeg køre med WinXP Pro + Plus de nyeste drivere til mit grafikkort (fra Tweak.dk)
Mit system er:

Jeg har en 1400 Mhz T-bird @ 1500 MHz
512 PC133 RAM
Sapphire Radeon 9000 PRO 64 DDR
60 Gb IBM HDD 7200 RPM
Soundblaster live!

WinXP PRO
Original version af GTA3

Svar:
Gå ind i options...

Sæt TRAILS på off.
Avatar billede miss-g Seniormester
10. juli 2003 - 00:54 #17
Hallo :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
10. juli 2003 - 00:54 #18
Hm, ikke aktiv....
Avatar billede kenp Novice
10. juli 2003 - 08:23 #19
miss-g -> ja ham og logitechspeaker er væk!
http://exp.dk/spm/374321