Avatar billede sash Nybegynder
16. juni 2003 - 19:01 Der er 11 kommentarer

Hjælp til at bygge en sms sender..

Jeg har fået oprettet gateway adgang og Id til at sende smser hos computopic.dk, jeg skal give mine bruger adgang til at sende gratis smser og til at betale for smser over en grænse. Jeg vil have hjælp til at bygge et script ligsom coolsms.dk eller lignende.
Er der nogen som er god til sådan noget??
Avatar billede webben Nybegynder
16. juni 2003 - 19:20 #1
skal det laves i asp eller php og er der penge i det?
Avatar billede sash Nybegynder
17. juni 2003 - 12:28 #2
Jeg vil gerne have det i php,hva mener du med om der er penge i det?
Avatar billede webben Nybegynder
17. juni 2003 - 12:33 #3
er det noget som du kan tilbyde penge for at få lavet, eller regner du med at der er en som vil for 200 eksperten points?????
Avatar billede sash Nybegynder
17. juni 2003 - 16:55 #4
Jeg vil godt betale penge for det,men så skal det være ligsom coolsms.dk.Kan du lave det? hvor meget vil du have for det?
Avatar billede webben Nybegynder
17. juni 2003 - 17:06 #5
Prisen afhænger af en del ting, du bliver i første omgang nød til at lave en kravspecifikation, samt oplyse hvilket materialer du har, billeder, tekster billeder osv...

Men hvis du mailer til mig, så kan vi evt. snakke lidt sammen og mail, icq og finde ud af hvad du skal bruge og hvad det ville koste... Min mail er thomas@eurowave.dk
Avatar billede sash Nybegynder
17. juni 2003 - 18:16 #6
har sendt et mail til dig...
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2003 - 19:30 #7
Hej Sash, jeg ville godt høre lidt mere om dine ideer, har noget samarbejde i tankerne, så hvis du ville skrive til mig på osj@device.dk, så kan vi snakke nærmere om det.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2003 - 10:25 #8
sash>> Hvis du har lyst kan du også sende din kravspec. til rg@agentphp.dk så tager vi også et kig på det!

Regin
Avatar billede sash Nybegynder
18. juni 2003 - 21:38 #9
Er der nogen som vil gør det gratis for mig? :-)
Det er da  meget interessent at udvikle noget som andre vil bruge
:-)
Avatar billede caroc Praktikant
01. juli 2003 - 22:46 #10
du kan evt. også skrive til design@mount.dk med nogle krak så er jeg sikekr på vi kan få bikset en god og billig løsning sammen..
Avatar billede sash Nybegynder
13. juli 2003 - 10:39 #11
En sms sender som kan sende med det gatway som jeg har lejet af en udbyder. Krav er det skal ikke koste noget :-) Er der ikke en som ville lave en lille script til det med php?