Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2003 - 16:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Videresendelse af email til SMS...Igen!

Hej!

Jeg har brug for at få en SMS hver gang jeg har fået en email på en bestemt POP3-konto. Det er EKSTREMT vigtigt at SMS'en kommer med det samme jeg har fået mailen. Hvad er den billigste løsning for mig i dette tilfælde?
Avatar billede keysersoze Guru
16. juni 2003 - 16:49 #1
umiddelbart vil jeg tro at det er at få videresent din email - og så oprette en konto her; http://myorange.dk/smsservices/
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2003 - 17:01 #2
Jeg har allerede en email, som jeg vil have videresendt.
Avatar billede khs1a Nybegynder
16. juni 2003 - 17:09 #3
Det du gerne vil have er afhængig af din mobiludbyder. Orange har ovenstående TDC har www.besked-robot.dk, teleX har etc. Jeg kender kun TDC's løsning og den fungere fint. Så kontakt i første omgang din mobil udbyder og hør hvad de kan tilbyde det kan jo være det er med i din aftale.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2003 - 17:18 #4
Kan nok godt bruge besked-robot.dk.

Kommer SMS'en med det samme eller er der forsinkelse på den?
Avatar billede khs1a Nybegynder
17. juni 2003 - 08:44 #5
Samme hastighed som hvis du sender en SMS fra en mobil til en anden (Er min opfattelse).
Avatar billede sms4all Nybegynder
10. juli 2003 - 01:19 #6
Onde tunger siger, at TDCs besked robot har samme træfsikkerhed som deres tidligere mailgateway. Den virkede faktisk fornuftigt i ca. 95% af tiden.
Der findes flere firmaer der lave sådanne løsninger.
SureSMS (http://www.suresms.dk/wb/mutax.asp?language=1&track=2&pageid=81)
Mail2Mobile(http://www.mail2mobile.dk)
og flere andre jeg ikke lige kan komme på.
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2011 - 13:05 #7
@sms4all

Skriv lige et svar, så accepterer jeg.