Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 15:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Syge Sange!

Er der nogen der kender nogle bands, som virkelig laver syge humoristiske sange..?? Lidt a la South Park's Uncle Fukcer! Giv navnet på et band, sangen, og cd'en! Så er pointene dine!
Avatar billede robotten Praktikant
16. juni 2003 - 15:48 #1
Brainstorm:
Noghet med en mandlig sagnger, der synger noget (på engelsk) med !.. at hans kæreste har puttet gift i hans kaffe og lagt en slange i hans kommodeskuffe - han tror ikke, at hun kan lide ham længere...."
Var fremme for 3-4 år siden...
Avatar billede Slater Ekspert
16. juni 2003 - 15:50 #2
http://www.olbandet.dk

lige til at downloade fra deres HP, og de er syge i bolden... men okay, det er ikke South Park stil, det er bare sygt.
Avatar billede Chewie Novice
16. juni 2003 - 15:54 #3
Avatar billede Chewie Novice
16. juni 2003 - 15:55 #4
svar :o)
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 16:41 #5
Tak for jeres indlæg! Der var desværre ikke rigtigt noget der faldt i min smag!
Avatar billede rosvall Nybegynder
16. juni 2003 - 16:49 #6