Avatar billede matz Nybegynder
15. juni 2003 - 23:51 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Dårlig mave!

Hej..

Jeg har ligget i sengen hele dagen i dag, fordi jeg nok kom til at drikke lidt for meget sprut igår, også man mine har det ikke for godt. Men er der nogen som kender noget godt man kan gøre, når man har det sådan her...for jeg har ikke fået noget at spise eller drikke næsten hele dagen, fordi så ryger det bare op igen.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
15. juni 2003 - 23:52 #1
Der er sku ikke noget at gøre!

Prøv at falde i søvn, eller slap af.

Sygt nok, at du kan skrive her på Experten, hvis du ikke engang kan spise eller drikke!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
15. juni 2003 - 23:57 #2
Der er faktisk ikke ret meget at gøre, andet end at slappe af osv.

men du kan jo altid spise is eller drikke cola :D
Det bliver det da lidt bedre af ;D eller også er det bare fordi jeg elsker slik :D

hehe
Avatar billede csuperman Nybegynder
15. juni 2003 - 23:57 #3
Det er en rigtig nQrd  ;-)
Avatar billede blyno Praktikant
15. juni 2003 - 23:57 #4
salt og masser af vand (når det kan holdes indenbords)
Avatar billede chalde Seniormester
15. juni 2003 - 23:58 #5
lol... sådan går det..
men ellers drik noget med salt og sukker. Spis nogle Acinil, som er gode mod forøget mavesyre (fås på apoteket så det hjælper dig nok ikke lige nu). Ellers "tag et glas samarin" (håber ikke jeg får ballade over reklame)
Avatar billede miss-g Seniormester
15. juni 2003 - 23:59 #6
Med alderen får man det dårligere og dårligere - kender det!

Jeg bliver også røvsyg dagen efter. Min opskrift:

1) Når du kommer hjem: Stik fingeren i halsen, og få alt op der er i maven.
2) Spis 2 PARAGURT piller (dem man bruger når man skal rejse - tilfører maven dens naturlige bakterier)
3) Spis noget mad - og gerne med salt.
4) Drik vand med 2 treo-brussetabeletter
5) Gå i seng!

*G*
Avatar billede chalde Seniormester
16. juni 2003 - 00:02 #7
En anden god ting er at drikke 1-2 liter vand lige inden du går i seng. Det mindsker tømmermænd dagen efter.

miss-g -> Ka huske dengang hvor man aldrig fik tømmermænd. Det var tider.
Avatar billede ednisss.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 00:02 #8
havde det selv skidt efter jeg havde drukket i Grækenland, fik af vide man skulle spise noget tørt Toast brød og det hjalp på det hele :D..
Avatar billede matz Nybegynder
16. juni 2003 - 00:05 #10
hehe med alderen får man det dårligt, jeg er kun 18 såå det er ikke så gammelt ;) men jeg da prøve jeres bud og se om det hjælper...

chalde >> Jeg får aldrig tømmermænd, har det heller ik nu. Jeg drak bare for meget ;)
Avatar billede miss-g Seniormester
16. juni 2003 - 00:06 #11
Ja Chalde - det var sgu tider....både torsdag, fredag og lørdag *G*
Avatar billede miss-g Seniormester
16. juni 2003 - 00:07 #12
Det kommer matz - desværre. Min far får tømmermænd af at drikke 2 flasker rødvin *G*

Alle ældre jeg kender bliver røv-dårlige. Kroppen er bare ikke gearet til det mere, så nyd det så længe... *G*
Avatar billede mat Nybegynder
16. juni 2003 - 00:08 #13
æd rugbrød - thats the stuff ;)
Avatar billede matz Nybegynder
16. juni 2003 - 00:10 #14
tak for det :)
Avatar billede miss-g Seniormester
16. juni 2003 - 00:18 #15
God bedring ;-)