Avatar billede kazie-dk Nybegynder
15. juni 2003 - 20:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde fejlen i mit swearkick-script

Jeg har proevet at lave et Script der skal Advarer folk paa min channel naar de skriver "fuck" og kick dem anden gang i 30 minuter men det virker ikke...

on *:Text:*Fuck*:#: {
  if (fuck == $1-) {
    msg $nick Please stop swearing on $chan - do it again and you'll get banned for 30 seconds
  }
  if (fuck == $1-) {
    ban $chan $nick -u30
    Kick $chan $nick You`ve got a warning and you did follow it - you`re banned for 30 seconds
  }

haaber der er nogle som ved hvad der er gjort forkert...
paa forhaand tak
Avatar billede knocker Nybegynder
15. juni 2003 - 21:02 #1
on *:text:*:#:{
  if (fuck isin $1-) {
    if (%warn. [ $+ [ $nick ] ] == 1) {
      ban -u1800 $chan $nick 2
      kick $chan $nick You've got a warning and you doid not follow it - You're banned for 30min.
      unset %warn. [ $+ [ $nick ] ]
      halt
    }
    else {
      notice $nick Please stop swearing in $chan - Do it again and you'll get banned for 30min.
      set -u10 %warn. [ $+ [ $nick ] ] 1
    }
Avatar billede knocker Nybegynder
15. juni 2003 - 21:03 #2
Den banner personen i 30min, hvis han/hun skriver fuck efter første advarsel.
Avatar billede kazie-dk Nybegynder
15. juni 2003 - 22:53 #3
hehe... der var da vist lidt mere end den ene fejl jeg ikke kunne finde ;]
takker ;]