Avatar billede n.e.r.d Nybegynder
15. juni 2003 - 19:06 Der er 11 kommentarer

et online spil

hej!

jeg arbejder med en webside, den skal ha' nogen hits! så hvad vil danske surfer lave på internetet= spille brætspil mod hinanden aha, så det skal jeg ha. og inden vi kommer til den helt vilde programerings dag så vil jeg lige lave en skitse over en struktur og regler. nå nu er vi vist kommet til spørgsmålet. dadda hvordan laver man en fælles ramme så to spiller kan rykke på hver deres brik??
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2003 - 19:08 #1
Nu er du inde i JavaScript forummet, og endnu engang må jeg pointere at det ikke er muligt at lave online services, som f.eks. spil, i et client-side scriptsprog. For det må du over i noget server, som ASP, PHP eller andet.
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 19:09 #2
Altid stort bogstav efter .
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 19:10 #3
Eller shift-knappen er måske i stykker..;)
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2003 - 19:15 #4
donwang --> hvad har det nu med noget at gøre? jeg skriver også tit rent småt (som nu) fordi at det tager hårdt på min shift-lillefinger hvis jeg skal skrive en hel masse...
det er ikke dansk sprognævn det her ;)
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 19:16 #5
Det er ret træls at skulle læse...
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2003 - 19:17 #6
tsk... jyder :P
Avatar billede olebole Juniormester
15. juni 2003 - 20:07 #7
<ole>

Kan man ikke se det formålstjenelige i nogenlunde at overholde de grammatiske regler for et sprog - er der vel ikke så meget at sige til, WWW ser ud, som det gør  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede n.e.r.d Nybegynder
15. juni 2003 - 20:19 #8
find et forum for danske talepædagoger.

ps: min lillefinger sprang i luften sidste nytår!! 8(
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
15. juni 2003 - 20:25 #9
...hvad med et tastatur med dansk stavekontrol og automatisk fuldførelse... ? Det vil jeg lave og blive millionær.  ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
15. juni 2003 - 20:26 #10
Find et forum for hånd-ortopæder  :D
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
18. juni 2003 - 11:08 #11
LM