Avatar billede chucky9900 Nybegynder
15. juni 2003 - 18:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

windows ME

HEj jeg prøver på at installere windows ME igennem min førstehjælps cd som jeg fik med min Amitech Computer, da jeg skal i gang med installen ska ejg skrive in licens kode, som jeg har fundet, men problemet er at der er Ø i den, og installitionen kører med amerikansk tastetur så man ik ka skrive æøå, er der nogle der ved det?????

CHUCKY
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 18:22 #1
Du tror ikke det er et 0 istedet for. Jeg har aldrig hørt om at der skulle være Ø i en kode fra microsoft.

Men ellers prøv med alt+155
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 18:22 #2
0 = nul
Avatar billede tgm Nybegynder
15. juni 2003 - 18:22 #3
kan du ikke ændre det for du skal indtaste koden??
Avatar billede chucky9900 Nybegynder
15. juni 2003 - 18:23 #4
Har jeg prøvet men virker ik og ja jeg er sikker på det ik er 0oO, der står et eksempel på en licens kode og der er også Ø i jeg forstår det ik:S
Avatar billede chucky9900 Nybegynder
15. juni 2003 - 18:24 #5
der er ingen ting på comen jeg har lige formateret den jeg sidder ik på min egen com
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 18:26 #6
chucky9900 >> Ja undskyld men jeg tror ikke på det. Hvad skulle en amerikaner så gøre hvis han havde fået den kode.
Avatar billede chucky9900 Nybegynder
15. juni 2003 - 18:34 #7
jamen forstår du ik, det er meningen at installen ska kører på amerikansk tastetur ejg har selv dansk tastetur, men kender sku ik genvejens tasten til Ø på et amerikansk, og amerikaner får jo nok ik den licens kode når Ø ik er et national bogstav derhenne
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 18:37 #8
Genvejstasten er alt+155
Avatar billede chucky9900 Nybegynder
15. juni 2003 - 18:39 #9
ja men dur ik på amerikansk system,, HJÆLP!!! virkelig ingen der ved noget bare EN :(