Avatar billede onkel_satan Nybegynder
15. juni 2003 - 16:02 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Radion 97 pro tv-out opløsning.

Hejsa!
Ville lige prøve tv-out funktionen som virker ganske fint, men jeg har dog 2 problemer:
1)
Hvordan sætter jeg TV-Out opløsningen ned så jeg kan få hele billedet med på tv'et.
2)
Når jeg afspiller video i mediafspilleren er det blankt på tv'et men ikke på monitoren ??
Avatar billede draken Nybegynder
15. juni 2003 - 16:23 #1
Har selv et "gammelt" Radeon, hvor jeg først lige må sætte opløsningen ned til 800x600 og skifte "Displays" i "Display Properties". Derefter viser den fint diverse DVD of DivX-film på TV'et

Hvordan du ændre "Display Properties": Højreklik på dit skrivebord - Vælg "Properties / Indstillinger" - Vælg "Settings / ????" (Sidste tab!!) og ændre opløsningen til 800x600 (TV'et kan ikke klare mere!!!) - Vælg "Advanced/Avanceret" og ændre "Displays/Skærme" til at inkludere tv'et.
Nu ser din PC-Skærm sikkert ud af helvede til / Men du kan nu se alt på TV'et ;-)
Held og lykke
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. juni 2003 - 22:35 #2
Jeg har været ude for en enkelt, hvis computer skulle ned på 640*480 for at billedet passede på tv'et. Det kan man normalt ikke, men hvis du højreklikker på skrivebordet, vælger properties | settings | Advanced | Adapter, og list all modes, kan du nu vælge 640*480 og tvinge opløsningen ned.

Dit andet spørgsmål, burde kunne klares ved at vælge tv'et som primær skærm.
Avatar billede edderkop Nybegynder
21. juni 2003 - 16:16 #3
Du kan hente en pdf fil hos www.ATI.com som beskriver hele opsætningen af grafikkortet.