Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
15. juni 2003 - 15:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lidt for cykelinteresserede

Hvis der er nogen her som er cykelinteresserede om vil hjælpe til med at lave en hjemmeside om cykling. For at sikre mig at I er cykelinteresserede. Vil jeg stille jer et spørgsmål om cykling.
Avatar billede ponyboye Nybegynder
15. juni 2003 - 15:40 #1
jeg tror ikke det er her du skal lede efter en der er cykel interesserede! Men okay det er vel et forsøg hver. Held og lykke
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
15. juni 2003 - 15:42 #2
Jeg skal jo også kunne finde en der ved noget om at lave hjemmesider. hehe;) Men hvor foreslår du jeg leder? Jeg skal jo helst finde en der kan begge dele!
Avatar billede melao Nybegynder
15. juni 2003 - 15:44 #3
Spørgsmålet vil jo bare kunne slås på på nettet, og giver dermed ingen garanti om man er "cykel interesserede" :). Folk melder sig vel kun hvis det har interesse.
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
15. juni 2003 - 15:48 #4
Nå ja! Men lige meget med det spørgsmål, håber bare jeg finder nogen!
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
15. juni 2003 - 16:27 #5
er der penge i det eller?
Avatar billede angam Nybegynder
16. juni 2003 - 12:30 #6
Jeg er både cykelinteresseret og web-udvikler. Du kan jo sende en mail med et cykelspørgsmål til tom@digam.dk - så skal jeg nok maile tilbage med spørgsmål om jobbet/opgaven ;-)
Avatar billede webcreator Nybegynder
16. juni 2003 - 22:03 #7
Absolute-cycling > Hej. Jeg forstår ikke, hvorfor man skal være cykelinteresseret, for at kunne løse din opgave. Jeg kunne godt være interesseret i at hjælpe dig for en billig penge. Og så skulle du blot levere tekst-materiale og eventuelle billeder. Simpelt og til at have med at gøre :-)
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
17. juni 2003 - 13:08 #8
Der er ingen penge i det!
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
17. juni 2003 - 13:49 #9
angam 50 point til dig! Tjek min mail