Avatar billede latka Nybegynder
15. juni 2003 - 12:51 Der er 5 kommentarer

video redigering med avid express 3.5

Hej derude,

et hurtigt spørgsmål angående hvor jeg kan finde lærer bøger/tips om avid express 3.5, udover avids egen hjemmesidem hvor man ikke kan downloade manualer??

Nogle der kender en hjemme side eller en bog om ar lære programmet??

Hilsen Latka
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2003 - 17:54 #1
Jeg tror jeg har den som pdf fil, ser lige om jeg kan finde den i mine backups`.
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
15. juni 2003 - 20:24 #2
Lige en provokerende kommentar:

Avid Xpress? - Efter min mening er det ikke pengene værd - Det lever udelukkende på sit fine og dyre "AVID"-navn, men er i virkeligheden en gang overpris for features som kan fås billigere og bedre i andre software-pakker.

Det er kun populært pga. af sin brugerflade, der ligner de dyre Avid-systemer...
Avatar billede latka Nybegynder
16. juni 2003 - 00:34 #3
TIL ELTEMPOGIGANTE:

Det er også mere for at lære avids gennemgående opbygning, for at have en bedre chance for at kende de mere profesionelle programmer.

Har du et andet editerings program du hellere vil anbefale??

TIL KIMZ:

Det ville være super fedt. du kan sende den til mersebak@hotamil.com hvis du finder den.
Avatar billede latka Nybegynder
16. juni 2003 - 00:35 #4
mener mersebak@hotmail.com
Avatar billede filmeditor Praktikant
19. januar 2004 - 00:06 #5
Nu ved jeg at det er et gammelt indlæg, men jeg prøver alligevel at lægge en kommentar.

en kommentar til eltempogigante

Ikke for at lyde provokerende eller noget, men du ved da vist ikke hvad det vil sige at arbejde med kvalitet ang. NLE editing (avid xpress)...
Nu sidder jeg og "arbejder" med avid xpress pro hver anden dag, og jeg elsker at arbejde med et program som ikke skal rendere effekterne før at man kan se hvordan de ser ud. Det sparer én en masse arbejdstid.

Til latka kan jeg fortælle.
Du kan finde en startguide på:
http://technology.communication.utexas.edu/dv/PDF/avid_gettingstarted.pdf

Du kan også finde andet ved at du søger meeget pedagoisk ved at skrive flg. i google
Avid Xpress DV3.5+userguide+pdf eller andet hvor du jo bare erstatter userguide med det du søger efter.