Avatar billede modli Nybegynder
15. juni 2003 - 11:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driver til en ukendt skærm

Hej

Jeg sidder her med en Gammel skærm ( Continental Edison ) Som jeg gerne vil ha en driver til. Der fulgte ingen med da jeg købte den for små 3 år siden..

Så hvis der er en der har en eller kender en side hvor de kan hentes, ville jeg blive glad :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. juni 2003 - 11:13 #1
Har ikke så tit hørt om man skal bruge driver til skærmen? Hvad er det præcist du skal bruge den til og hvorfor?
Avatar billede modli Nybegynder
15. juni 2003 - 11:14 #2
Vil gerne ha den til at køre flere hz. Da mine øjne ikke har det så vanvigtig godt med de 85 dne kører pt.. :)
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2003 - 11:16 #3
85 Hz er mange, det er du godt klar over ikke? Det er ikke voldsomt, men de fleste skærme på skoler, biblioteker osv. kører stadig i 75 eller deromkring.

Desuden hjælper en bedre driver altså ikke på en skærms egenskaber. Hvis der står i manualen at den kan køre flere, kan det evt. være dit grafikkort der sætter begrænsningen?
Avatar billede modli Nybegynder
15. juni 2003 - 11:19 #4
ok. det er ikke mit grafikkort da stopper ved 85.. Har et Radeon9500Pro.

Ang. det med at en skærm kan kører flere hz. med en ny driver. Så har min bror lige hentet en ny driver til sin samtron75E Som nu kører 100 i stedet for de 85 den gjorde før. Så det skulle være muligt.
Avatar billede zarthax Nybegynder
15. juni 2003 - 11:47 #5
Drivere er der rigeligt af... Du skal bare lede de rette steder...
Prøv på http://www.driverguide.com , Der er du rimelig sikker på at finde hvad du skal bruge.
Har selv brugt den FLERE gange med stort held ;-)

Du skal dog oprette dig som bruger, men det er 100% gratis.
Om en driver kan ændre Hz kender jeg så ikke noget til...

God jagt :)
/mandator/
Avatar billede zarthax Nybegynder
15. juni 2003 - 17:29 #6
Jammen, jeg takker da for point, men fandt du det du skulle bruge ??
/mandator/
Avatar billede modli Nybegynder
15. juni 2003 - 20:11 #7
Nej.. Gav dig point før jeg havde ledt den side igennem.. :(
Avatar billede zarthax Nybegynder
15. juni 2003 - 20:49 #8
Jammen, så skal du have dine point retur.
Avatar billede zarthax Nybegynder
15. juni 2003 - 20:54 #9