Avatar billede landoky Nybegynder
14. juni 2003 - 21:02 Der er 5 kommentarer

NEC drev - virker ikke med NERO?

Har lige installeret NEC DVD drev. Nero kan ikke se det er der? Hvad gør jeg galt? Skal jeg bruge en anden software?
Avatar billede maxdennis Nybegynder
14. juni 2003 - 21:04 #1
Det er faktisk meget nemt. Har selv prøvet noget lign. prøv at geninstallere Nero, så skulle den finde det.
Avatar billede landoky Nybegynder
14. juni 2003 - 21:18 #2
har netop prøvet, men nej. Når jeg bruger NERO 'info tool kit', kan den sagtens se den, og også når jeg i NERO vælger 'autodetect CD-ROM' går det tilsyneladende efter planen.... Men nix. Der er kun 'virtuel device' at vælge.
Avatar billede tgm Nybegynder
14. juni 2003 - 21:23 #3
Er det nero der fulgte med en anden cd-brænder???
Hvis så, kan det være at din version af nero KUN understøtter denne brænder.

Det er ikke løgn, har været udsat for det før.

TGM
Avatar billede landoky Nybegynder
14. juni 2003 - 21:37 #4
Nej, softwaren fulgte med pc'en, men den jeg nu har installeret er en nyere version. Anyways, jeg prøver noget andet brænder-software i stedet. Tak for hjælpen.
Avatar billede homedude Nybegynder
26. juni 2003 - 01:33 #5
nero kan endu ikke køre med nec brænderen nero understøtter den ikke
derfor valgte jeg en anden brænder
men mon ikke det kommer :-)