Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juni 2003 - 23:24 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Min hjemmeside skal vurderes

Jeg vil gerne have en vurdering på min hjemmeside.

Hvad kan jeg gøre bedre?
Hvad kan jeg lave om på?
Hvad mangler jeg på den?
Avatar billede krogge Nybegynder
13. juni 2003 - 23:29 #1
..link ?
Avatar billede c-holst Novice
13. juni 2003 - 23:29 #2
ja, den er da meget flot, hvad siger i gutter, skulle han måske droppe et lille link...ho ho ho
Avatar billede krogge Nybegynder
13. juni 2003 - 23:30 #3
LOL
Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juni 2003 - 23:33 #4
Hvad mener I med at jeg skal droppe et lille link?
Avatar billede postndk Nybegynder
13. juni 2003 - 23:33 #5
tjaa, måske at det er svært at se hvad der kan gøres bedre når vi ikke ved hvor den ligger..
Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juni 2003 - 23:34 #6
Hvor hjemmesiden ligger?
Avatar billede c-holst Novice
13. juni 2003 - 23:35 #7
så vi kan kigge på den og besvare dit spørgsmål
Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juni 2003 - 23:36 #8
Nåå ja... Hehe. Det havde jeg sq ikke lige tænkt over.
http://www.ahs.person.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
13. juni 2003 - 23:39 #9
ja det er jo ikke den vilde side, men enkel og man kan finde det som er der... måske du skulle stile lidt mere i andre farver og lidt mere grafisk fin pudsning.

ved ik med kodningen men lidt smarte features ville hjælpe gevaldigt... ellers go start :)
Avatar billede krogge Nybegynder
13. juni 2003 - 23:40 #10
ikke det store design ... 3 x orange på blå baggrund .. måske lidt grafik ville supplere lidt til det samlede indtryk!
Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juni 2003 - 23:41 #11
Hvilke grafik vil i foreslå? Jeg er ikke lige den store grafiker...
Avatar billede krogge Nybegynder
13. juni 2003 - 23:42 #12
...hmm kan jeg se ... prøv at samle det hele lidt mere ... det er meget adskilt
Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juni 2003 - 23:43 #13
Altså iframes tættere på hinanden eller er det teksten du mener?
Avatar billede krogge Nybegynder
13. juni 2003 - 23:45 #14
..iframes ... og ikke fedt at ha undertekster til film der ikke er i dk endnu "Undertekster til DivX-film" !
Avatar billede postndk Nybegynder
13. juni 2003 - 23:48 #15
måske også lige linke ud af dine frames
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. juni 2003 - 23:49 #16
(1) En meget enkel og overskuelig side

(2) På hver eneste hjemmeside, er det første der møder en, en række nyheder om hvad der er sket på siden. Jeg kan se at det er Anders' hjemmeside, men hvem er Anders og hvad kan jeg læse på siden. Jeg har ikke brug for nyheder når jeg ikke engang ved hvad siden handler om. Smid nyhederne ind på en underside, og skriv en lille velkomst på forsiden.

(3) Det er fint med den orange farve, den skaber rigtig opmærksomhed på indholdet, det vigtige på siden.

(4) Synes måske du skulle prøve at venstre justere teksten i menuen, istedet for at det er centreret.

(5) Teksten i menuen er ikke styret med Css, og det kan give problemer hvis din bruger bruger mere end normal i tekststørrelse
Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juni 2003 - 23:53 #17
Okay.. Jeg sletter underteksterne til Jackass The Movie.
Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juni 2003 - 23:53 #18
Hvad mener du med at linke ud af iframes?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. juni 2003 - 23:56 #19
Det han mener er at når du klikker på et link på din links side, åbner den i samme iframes - her skal du bruge target="_blank" så det åbner I et nyt vindue
Avatar billede casio151 Nybegynder
14. juni 2003 - 00:02 #20
Nåå... Skal nok lige rette det!!!
Avatar billede adflicto Nybegynder
14. juni 2003 - 00:10 #21
---> jakobclausen, jeg gir dig ikke ret i at man ikke har behov for at få news på start siden. Det er da en af fordelene ved en website, at man lynhurtigt kan tjekke news, og ikke skulle trykke på links først.
Avatar billede casio151 Nybegynder
14. juni 2003 - 00:16 #22
Nu har jeg rettet lidt på siden.
Avatar billede the_email Nybegynder
14. juni 2003 - 00:20 #23
Hej Casio.

Jeg syntes at dit design er fedt nok, og at siden er rolig og behaglig at kigge på.

Din Gamefiles-sektion er dog sat lidt mærkligt op. Man kan ikke finde et patch o.lign. til hverken Jedi eller MOHAA.

Ellers der bare tilbage, at du da vidst har glemt noget under links: *HOST* eksperten *HOST Host*

TheEmail
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. juni 2003 - 11:26 #24
adflicto >> Det er meget muligt at du har det sådan, men JEG kan ikke bruge det til noget. Jeg er fuldstændig lige glad med hvordan siden så ud for en måned siden, og hvad der er lavet om. Jeg er da kun interesseret i siden som den ser ud nu.
Avatar billede zacker Nybegynder
04. juli 2003 - 22:54 #25
Fin enkel overskuelig side.

News skal være på forsiden.
Avatar billede casio151 Nybegynder
04. juli 2003 - 23:34 #26
Hvorfor skal news ligefrem være på forsiden? Kan der ikke bare stå en velkomst?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. juli 2003 - 11:44 #27
adflicto >> Ja men hvad skal man med en masse nyheder, hvis man ikke aner hvad siden handler om. Først en præsentation og derefter kan nyhederne komme.
Avatar billede coolstar Nybegynder
27. september 2003 - 13:27 #28
så ved man det. man skal ikke kritisere folks sider, de vil kun hører det gode. fair nok :)