Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
13. juni 2003 - 15:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Andet styresystem fundet under opstart

Hej,

Når XP Pro starter op finder den XP professional samt "Et andet ukendt styresystem". Den venter så 30 sekunder indtil den automatisk vælger XP. Hvordan by-pass jeg lige dette? Jeg mindes jeg så noget i en systemfil på et tidspunkt.... kan bare ikke huske hvad den hedder :).
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juni 2003 - 15:12 #1
Ret i boot.ini (skult fil i roden af c: drevet). Her kan du fjerne de "OS" som du ikke vil have boot manageren til at vise samt sætte timeout lav.
Pas på hvad du laver!

Du kan også højreklikke på "Denne computer". Vælg Egenskaber->Avanceret->Indstillinger (for US:"Startup and Recovery"). Sæt tiden til et lavt tal, så starter den hurtigt.
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juni 2003 - 15:12 #2
Svar
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
13. juni 2003 - 18:05 #3
Jeg højreklikket og bingo mucho taxa :)