Avatar billede ameq Nybegynder
13. juni 2003 - 09:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åben min fil

Jeg har lige download en fil fra nettet. Denne side kraver at jeg log ind på den. (Ved ikke om det har noget at sige) Men når jeg højr klikker på linket og trykker "Gem som" så starter den bare med at download uden at sprøge hvor jeg vil gemme den. Så når filen er færdig siger den "Error Cou't open fil" eller sådan noget... også skriver den stien på filen. Når jeg så går ind for at finde den kan jeg ikke se filen.

Hvordan retter jeg det, eller har andre haft samme fil?
Avatar billede hanstik Nybegynder
13. juni 2003 - 10:55 #1
Hvis du har prøvet at højre-klikk og valgt gem destination som.../save target as... og filen ikke kan åbnes betyder det enten at filen er beskadiget eller så er linket til filen forkert...
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juni 2003 - 10:57 #2
Prøv at lægge linket her...
Avatar billede ameq Nybegynder
13. juni 2003 - 11:22 #3
jeg kan linket her. Men den åberner i et nyt vindu har jeg fundet ud af, efter at have læst i klike koden, men jeg har prøve at download filen på en anden computer, (som har IE 6.0) og der virker det findt...
Avatar billede ameq Nybegynder
23. juni 2003 - 08:44 #4
hanstik -> den åbener at popup vindu, kan man lige se også conn. den til en ftp server også starter med at download med det samme.