Avatar billede running_fast Nybegynder
12. juni 2003 - 20:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kamera med til Eminemconcert

Hej,
Jeg har et par biletter til Eminem i Amsterdam naeste Onsdag - desvaerre staar der ingen steder, om man kan tage kamera med ind. Nogle der ved om det er lovligt ?
Avatar billede soreno Praktikant
12. juni 2003 - 20:34 #1
Tag et engangskamera med.

Så kan du bare smide det ud hvis du ikke må have det med ind til koncerten.
Avatar billede running_fast Nybegynder
12. juni 2003 - 20:37 #2
jo jo - havde taenkt det samme ... men skal jeg have en 3-4 stykker med, begynder det jo at loebe op ;)
Avatar billede soreno Praktikant
12. juni 2003 - 20:39 #3
Du kunne evt. skrive en mail til koncertstedet. Måske de ved hvor du skal henvende dig, måske kan de endda svare på sprøgsmålet.
Avatar billede chalde Seniormester
12. juni 2003 - 20:39 #4
hva med sådan et lille (sikkert ret skod) digital kamera: http://www.ellos.dk/base/product.asp?product_id=115324&category_id=000001771&intStart=1&display_image=
fylder ingenting, og koster ikke så meget. Perfekt gå i byen kamere. Men billederne er sikker ret dårlige.
Avatar billede design Nybegynder
12. juni 2003 - 20:40 #5
u kan godt regne med at komme til at aflevere det i indgangen, medmindre du vil smugle det ind. Bliver du taget i at tage billeder under koncerten skal du regne med at blive smidt ud.
Avatar billede running_fast Nybegynder
12. juni 2003 - 20:43 #6
design > noget du gaetter paa ? eller konkret viden ?
Avatar billede chalde Seniormester
12. juni 2003 - 20:44 #7
Det er forskelligt fra koncert til koncert... Var til astral projection i amager bio. Havde 2 stk engangskamera med, og det havde de intet imod.
Avatar billede running_fast Nybegynder
12. juni 2003 - 20:47 #8
hmm ... fandt dette hos ticketservice.nl (som er dem jeg har shoppet billetten hos):Het is bij popconcerten niet toegestaan de volgende zaken mee te nemen naar de plaats van de voorstelling/het evenement: foto-, film- of andere opnameapparatuur, alcoholhoudende dranken, drugs, glaswerk, plastic flessen, blik, vuurwerk, wapens of enig ander gevaarlijk voorwerp, op straffe van inbeslagname.

..... tja - du havde vel ret Design ;)
Avatar billede running_fast Nybegynder
12. juni 2003 - 20:48 #9
lukker her - og tager chancen med en 3-4 engangskameraer ;)