Avatar billede izemate Nybegynder
12. juni 2003 - 19:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lukket spm.

Hejsa..
Nu kiggede jeg lige på
http://www.eksperten.dk/kat/43/
og så at alle de der "de 200 oftest forekommende ord " alle samme var lukke iflg reglerne..

Men hvorfor  ikke bare lave sådan at når en admin/Coadmin lukker et spm. at det så bare bliver slettet istedet for at blive vist og ikke kan bruges alligevel :)

(bare lige en tanke)

<\\izemate
Avatar billede chalde Seniormester
12. juni 2003 - 19:50 #1
Lol... sad lige og havde præcis den samme tanke....
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 19:58 #2
Ja, enten slettes eller bare fjernet fra Oversigts listerne !!!

Jeg tror mest jeg ville være til en fjernelse i oversigten. Da det er rart hvis man nu har en mail fra Exp.dk og få af vide at det er lukket !!!
Avatar billede design Nybegynder
12. juni 2003 - 20:18 #3
Da det er sådan at mennesker kan tage fejl, så er det da meget praktisk at spørgsmålene ikke bliver slettet, sådan at man, efter at adminerne er kommet til besindelse og igen åbner ens konto, ikke skal sidde og taste det hele ind igen.
Man kunne evt. flytte den til kategori: 'slettet' istedet.
Avatar billede izemate Nybegynder
16. juni 2003 - 14:26 #4
lukker :)