Avatar billede larsmikkelsenruko Nybegynder
12. juni 2003 - 16:30 Der er 5 kommentarer

Citrix: Anbefaling af leverandør / rådgivning omring Citrix

Jeg overvejer om vi skal benytte Citrix til en enkelt applikation (udviklet i SQL 2000 + VB 6), der skal afvikles hos ca. 200 brugere (forretninger) ude i landet.

Årsagen vil være at vi undgår at skulle besøge alle 200 for at rulle det, lette fremtidige opgraderinger osv. osv. Der er masser af gode grunde til at benytte f.eks. Citrix - PÅ PAPIRET!
Vi har ingen erfaring med Citrix, og jeg efterlyser derfor en der kan pege på en dygtig leverandør/konsulenthus, der kan rådgive os omkring Citrixløsninger med Internet/VPN opkoblinger. Da vi har krav om høj oppetid og sikkerhed, skal leverandøren have kendskab til disse områder.

God jagt!
Avatar billede anjamunck Nybegynder
12. juni 2003 - 16:41 #1
Kære Lars,

Hmmm... ville anbefale en af mine konsulenter - Kim Hansen. Du kan fange ham på hans mobil 20 42 85 88 eller i morgen 70 23 26 50.

Smil fra

Anja Munck, Kursusplanen.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2003 - 17:07 #2
Jeg vil varmt anbefale det relativt lille konsulenthus IT-Forum ved Århus.

De har stået for en større Citrix installation på min forrige arbejdsplads, dækkende ca. 400 klienter fordelt over flere europæiske lokationer. Scenariet var sat op med en farm på 12-14 Citrix servere. Lokationer var sammenkoblet vha. Cisco's VPN koncentrator. Alt i alt en velfungerende konstellation.

Se mere om virksomheden på www.itf.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. august 2003 - 15:54 #3
Da du afviser mit svar, må det være fordi du ikke mener IT-Forum er en kompetent leverandør. Det kommer lidt bag på mig. Hvad ligger til grunds?
Avatar billede maagen Nybegynder
22. oktober 2003 - 11:41 #4
www.netkoncept.dk

Netkoncept laver mange citrix løsninger lige fra de helt små installationer til de helt store. Derfor vil det da være et godt bud.

Maagen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. oktober 2003 - 12:07 #5
Jeg tror desværre ikke brugeren larsmikkelsenruko er interesseret i at følge op på sine spørgsmål...