Avatar billede jonasm Nybegynder
12. juni 2003 - 10:40 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Drageflyvning, hjælp !

Hej Eksperter !

Jeg skal ud at flyve med denne drage: http://www.dragecity.dk/produkt.asp?id=56&prd=Symphony+2%2E2+%2D+SY210 men jeg har et spørgsmål... når man set at de laver sådan 3-4 loops i træk så må alle snorene da blive filtret ind i hinanden eller hvordan klarer man den ?

Mhv Jonas
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. juni 2003 - 10:54 #1
Den smule jeg selv har prøvet, så bliver linerne snoet, ja. Men du har jo faktisk kun 2 styreliner med ned til jorden, og det er disse to der blver snoet. Du skal derfor blot lave loops den anden vej for at sno linerne ud igen.
Avatar billede bitphil Nybegynder
12. juni 2003 - 15:16 #2
De to styresnore er så glatte, så du ikke rigtigt opdager at de er snoede, også selvom de er snoet f.eks otte gange. Og dragen styrer lige fint om snorene er snoet eller ej, da snoningerne ligger på midten mellem dig og dragen.
Avatar billede jonasm Nybegynder
12. juni 2003 - 15:18 #3
Ahr ok, det er perfekt så, var lige nervøs for at man skulle tælle hvor mange gange den havde drejet den ene og den anden vej :D

Læg er svar begge to.
Avatar billede bitphil Nybegynder
12. juni 2003 - 15:38 #4
God vind.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. juni 2003 - 15:38 #5
God fornøjelse :-)
Avatar billede jonasm Nybegynder
12. juni 2003 - 15:40 #6
Jeg siger tak for hjælpen, håber den kan trække mig lidt rundt :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. juni 2003 - 15:43 #7
Tja - ellers kan du jo prøve http://www.faldskaermsklubben.dk
Avatar billede bitphil Nybegynder
12. juni 2003 - 16:19 #8
Eller købe en http://www.peterlynnkites.co.nz/web/3large/page.htm#world - men så snakke vi nok lidt mere end 829 kr.