Avatar billede uffe29 Nybegynder
11. juni 2003 - 23:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med www.data2u.dk

Nogen der har erfaringer med pc-køb på http://www.data2u.dk/shop/
Avatar billede skaw Nybegynder
12. juni 2003 - 00:34 #1
de er måske nystartet der er ikke nogen firmaprofil på deres side
så er det måske rimeligt svært at få et svar? om erfaringer
Avatar billede driis Nybegynder
12. juni 2003 - 09:58 #2
Jeg ville nok prøve at ringe til dem, idet der mangler en firmaprofil. Tlf. nummeret står øverst på siden. Ring og sig, at der ingen firmaprofil er, og du godt vil høre noget mere om dem, før du bestiller. Så kan du hurtigt høre, om det er en reel, professionel forretning eller noget, man skal holde fingrene fra.
Avatar billede driis Nybegynder
12. juni 2003 - 10:02 #3
I øvrigt, jeg er også ret sikre på, at de er nystartede, under "Handelsbetingelser" har de end ikke fået rettet stavefejl ;-) Et sted omtaler de sig som edb-direct. Det lugter lidt af at deres handelsbetingelser kan være copy-pastet fra en anden side.
Avatar billede uffe29 Nybegynder
12. juni 2003 - 11:37 #4
Jeg ringede og bestilte en 1900..... så må vi se hvad der sker.....De sagde de sendte med det samme, så hvis postvæsnet ellers ikke strejker så skulle jeg have den i morgen :-)
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
11. juli 2003 - 02:35 #5
Er selv interesseret i at køre fra samme firma... har du fået computeren? Er den okay?