Avatar billede clang-k55 Nybegynder
11. juni 2003 - 21:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Anbefal via e-mail

hej eksperter...

hvordan kan jeg lave en funktion, hvor der automatisk bliver åbnet for en e-mail med en given tekst i?? jeg skal bruge denne til en "Anbefal denne side" - funktion

                            Clang-k55
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 22:27 #1
jeg kan gøre således at emne-teksten er valgt!
<a href='mailto:din@mail?subject=Dit_emne'>mail mig</a>
Avatar billede danielh Nybegynder
20. juni 2003 - 11:07 #2
På samma sätt går det också bra att ange teksten. Använd exempelvis:

<a href="mailto:din@mail?subject=Emne&body=Teksten+i+inlegget">Mail mig</a>

Du bör ha teksten urlencodat, d.v.s. + istedenfor mellanslag, etc.

Det här fungerar inte i alla mailprogram, men med ett hyfsat antal i alla fall.
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
04. august 2003 - 09:01 #3
ikke det jeg mente....lukker
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
04. august 2003 - 12:17 #4
Hva fanden mener du så?? danielh giver det rigtige svar og skal have sin points...

anmeldt!
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. august 2003 - 19:33 #5
clang-55>> kom med løsningen du så åbenbart selv har fundet eller aflevere point for de rigtige svar du har fået her, ved at oprette et nyt spørgsmål med point.

Ideen er man giver point dem som har givet rigtigt svar.
Det giver ikke meget respeckt at du kommer efter ca to 2 måneder og lukker dit spørgsmål sådan uden vidre.

eagleeye / CoAdmin