Avatar billede thomasw Nybegynder
11. juni 2003 - 19:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

overvåge program - besøgte hjemmesidere.

Hej er der nogen der ved om der findes et program, der overvåger hvilke sider og hvornår disse er besøgt. Programet skulle gerne køre skjult i baggrunden.

Findes der også et program der registerer, hvilke taster der er blevet tastet på ens tastatur i løbet af dagen.

Og nej jeg skal ikke bruge det til noget ulovligt. Det er på min egen hjemme PC:
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2003 - 19:52 #1
Ja, men jeg kan ikke linke til noget. Så prøv Google.

Mht. hvilke sider der er besøgt kan du benytte en proxyserver, findes der et hav af på Tucows.
Avatar billede slots_norton Nybegynder
11. juni 2003 - 19:52 #2
NetNanny er vist meget simpelt og indeholder alt det du skal bruge:
http://www.netnanny.com/products/netnanny5/intro.html

Der findes vist også et dansk produkt, men jeg kan ikke lige huske hvad det hedder
Avatar billede thomasw Nybegynder
11. juni 2003 - 19:56 #3
ok ahh hvar er det nu lig en proxyserver er. Jeg har i øjeblikket en router, der router trafik til 4 pc,er. Kan jeg så installere en proxy i routeren. eller er jeg helt galg på den ?
Avatar billede martinhh Nybegynder
11. juni 2003 - 19:57 #4
Ellers kan du bruge "Oversigt" i IE.
Avatar billede martinhh Nybegynder
11. juni 2003 - 19:58 #5
Nej, du kan ikke installere en proxyserver i routeren, men der fås routere med NAT-funktionalitet. Det er en slags "indbygget" firewall.
Avatar billede thomasw Nybegynder
11. juni 2003 - 19:59 #6
slots>>øhh registere net nanny også hvilke taster der bliver tastet på ens computer i løbet af dagen
martinhh>> nope, det bliver nemlig selv slettet af brugeren
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2003 - 19:59 #7
En proxy er et program der cacher alle sider der besøges på Internettet. Computeren skal så indstilles til i IE at benytte proxyen når den skal på Internettet.
Avatar billede thomasw Nybegynder
11. juni 2003 - 20:01 #8
ok>> kan jeg så installere proxyen på en hvilke som helst puter i netværket ?. Der skal vel stå og snurre hele tiden. Eller kan man lave det sådan at den starter automatisk når puteren tændes ?
Avatar billede thomasw Nybegynder
11. juni 2003 - 21:30 #9
slots>> har lige prøvet net nanny. Det dur ikke, da det hele tiden med store bogstavder fortæller, at nu er man på nettet og nu skal indtaste password og så vil programmet holde øje med hvilke internet sider man besøger. Det jeg tænkte på var et program der kørte i det skjulte og hvor man kunne se loggen . Ikke som net nanny der som det første når man starter windows popper op med et stort logo :-(
Avatar billede slots_norton Nybegynder
12. juni 2003 - 23:26 #10
Ja det er jo klart ... Du installere det på puteren, og vælger at det er den puter det skal holdes øje med.

Så får du udlevert et passw eller også laver du selv et, og så køre det