Avatar billede bear_beer Nybegynder
02. december 2000 - 22:58 Der er 1 kommentar

Medelse om ny blækpatron

Jeg har en HP 710c og når jeg udskriver kommer der hele tiden en melding \"der er kommet ny blækpatron\" og jeg gidder ikke og skal ind og justere blækpatroner hver gang!!!
kan man gøre det på en nemmere måde???
Avatar billede handmade Nybegynder
03. december 2000 - 00:33 #1
Jeg har en 720 C med samme problem. Jeg tror desværre, at den eneste løsning er at gennemføre en justering een gang for alle. NB Husk, at hver gang du løfter \"låget\" på printeren, tror den , den har fået en ny patron!!