Avatar billede hanloven Mester
10. juni 2003 - 23:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gui til Cisco 677 Router

Hej eksperter.

Jeg søger et program der hedder Cisco commander. Jeg har fundet en del info om det på Cisco's hjemmeside, men jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan hente det. (Det burde da være frit tilgængeligt som service til Cisco brugerne).

Jeg har ikke så meget styr på opsætningen af routeren så en Gui vil helt sikkert gøre livet lidt mere enkelt :-)

Jeg har en Cisco 677...

Håber nogen kan hjælpe.

//hanloven.
Avatar billede hanloven Mester
11. juni 2003 - 00:05 #2
Takker mange gange.. - Det ser lige nøjagtigt ud til at være den jeg leder efter :-)

Point til dig.
Avatar billede hanloven Mester
11. juni 2003 - 00:06 #3
- Hvis du lige smider et svar... :-)
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
11. juni 2003 - 08:46 #4
hmm, jeg synes det ser broken ud det link. jeg kunne også godt tænke mig lige at kigge lidt på det GUI..
Avatar billede bonet Nybegynder
11. juni 2003 - 08:55 #5
På forhånd TAK for point! :-)
tinepingvin> Det lader til at de har fjernet link! prøv denne: http://postyware.dyndns.org/cisco-firmware/Cisco%20CPE%20Commander/ - der skulle gerne ligge en zip-fil samt pdf ( how to use ..)
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
11. juni 2003 - 09:05 #6
thakker!
Avatar billede mikef Nybegynder
11. juni 2003 - 09:13 #7
Cisco CPE Commander ligger på den cd, som fulgte med routeren. Det originale link til download findes på http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps295/products_qanda_item09186a0080094123.shtml#Q11
Avatar billede bonet Nybegynder
11. juni 2003 - 09:51 #8
mikef> det er ikke altid man får leveret CD med f.eks. ved bestilling af ADSL hos TDC!
Avatar billede hanloven Mester
12. juni 2003 - 03:20 #9
Jeg har fundet programmet på det link som bonet foreslog. Jeg er dog på ferie i øjeblikket, så jeg kan først prøve det af i praksis når jeg kommer hjem igen :-) - Men takker alle...

//hanloven