Avatar billede hypno-blaster Nybegynder
10. juni 2003 - 22:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Farvepatroner for gamle

Jeg har en farvepatroner til en rimelig ny HP printer som er blevet for gamel.
Er der nogen der har erfaringer med brug af for gamle patroner? Hvad kan der ske ved at bruge dem? og er der nole der har erfaringer med genopfyldningspatroner
Avatar billede dalli Nybegynder
10. juni 2003 - 22:57 #1
Hejsa!!!
Jeg tror ikke der sker noget ved at bruge gamle farvepatroner! - Men hvis du vil af med dem kan du gå ned i din lokale boghandel ell. lign. og så vil de sende dem gratis ind og se om de kan blive genbrugt, sådan kan man få den genopfyldt.
Ellers vil jeg råde dig til næste gang du køber printer patroner, så køb miljø patroner, de er over 50% billigere

/Daniel Kjær
Avatar billede hypno-blaster Nybegynder
10. juni 2003 - 23:00 #2
hej Dalli!

tak for tippet men jeg har hørt at de der miljø patroner er svære at genopfylde! har du erfaringer med det ???
Men det må jeg jo så prøve tak for tippet ;)

MVH:
Tim Jensen
Avatar billede bredker Nybegynder
10. juni 2003 - 23:01 #3
der sker ikke skade på din printer hvis det er det du er bange for
er den tør kan du bløde den op på et stykke køkkenrulle med vand på i nogle timer
og det er ret nemt at bruge genopfyldning
Avatar billede dalli Nybegynder
10. juni 2003 - 23:02 #4
nope det er ikke noget jeg har erfaring med men jeg tror altså det skulle virke fint nok, har intet negativt hørt :o)

/Daniel kjær
Avatar billede snowball Novice
10. juni 2003 - 23:14 #5
hypno-blaster/dalli: Du/I bedes venligst hurtigst mulig forklare hvorfor begge brugere logger på fra den samme PC. Der her læner sig ekstremt meget op ad ulovlig overførsel af point.

Snowball / CoAdmin