Avatar billede proware Nybegynder
10. juni 2003 - 22:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp il et design til en software side

Hejsa

jeg stå og skal til og lave nye hjememside til www.smartware.dk

som i nok kan se er det en software side
men jeg står i det promlem at jeg ikke ved hvordan det skal se ud

det er derfor jeg søger hjælp her på Eksperten

hvordan syndes du en software side skal se ud o.s.v alle forslag er MEGET velkommen og billeder af nogen ider du har og så velkommen

håber på lidt hjælp

Fra Michael
Avatar billede proware Nybegynder
10. juni 2003 - 22:49 #1
er der ikke nogen der kan hjælpe
Avatar billede webben Nybegynder
10. juni 2003 - 22:52 #2
Er det du villig til at ofre penge på noget seriøst, så er du velkommen til at skrive til mig på thomas@eurowave.dk - så kan vi snakke om sagerne...
Avatar billede proware Nybegynder
10. juni 2003 - 22:53 #3
jeg må desværre sige nej da alt det vi køre skal være gratis men hivs vi kan finde ud af med noget banner eller i den stil kan vi være med
Avatar billede webben Nybegynder
10. juni 2003 - 22:56 #4
Naaaa, Du må hoste op med nogle cool cash for at få noget. desværre :(
Avatar billede proware Nybegynder
10. juni 2003 - 22:56 #5
okay så kan du desværre ikke være med
Avatar billede proware Nybegynder
10. juni 2003 - 22:59 #6
har du ikke nogen forslag der ikke koster noget
Avatar billede master_nemo Nybegynder
11. juni 2003 - 00:44 #7
ok sådan fungere verden bare ikke proware...du må betale noget for andres arbejdskraft...grrrr
Avatar billede proware Nybegynder
11. juni 2003 - 08:51 #8
det kan jo ikke passe jeg skal betale bare for og få af vide hvordan han syndes en software side skla se ud

hvis det var jeg vil give penge for det havde jeg jo nok brugt et sted hvro man skulle betale for og få hjælp
Avatar billede proware Nybegynder
11. juni 2003 - 11:27 #9
lukker