Avatar billede rdc Nybegynder
10. juni 2003 - 20:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mangler Design

Hej allesammen

Jeg mangler simpelthen et rigtig fedt design.. Jeg vil gerne have et design i frames, som gerne må være lidt ligesom n.dk's design, altså det som fremkommer i popupvinduet. Det eneste jeg kan give for det design som du laver til mig, er 200 eksperten.dk points, og gratis bannerplads på min hjemmeside....
Avatar billede zambezi Nybegynder
10. juni 2003 - 20:34 #1
*GGG*
Avatar billede rdc Nybegynder
10. juni 2003 - 20:40 #2
zambezi hvorfor skriver du det?
Avatar billede rasci Nybegynder
10. juni 2003 - 20:47 #3
hvilket funktioner skal siten have? hvad skal den indholde? hvem er målgruppen?
Avatar billede rdc Nybegynder
10. juni 2003 - 20:56 #4
Siden skal hovedsageligt indeholde et community, som jeg har. Den indeholder:
en chat, forum, artikelsystem, nyhedssystem og meget mere....

Der er funktioner som: De 5 nyeste bruger, seneste nyheder osv....

Målgruppen er 10 op efter....
Avatar billede rasci Nybegynder
10. juni 2003 - 22:14 #5
glem det.. det er en kæmpe opgave for ikke en skid...
Avatar billede rdc Nybegynder
10. juni 2003 - 22:32 #6
hov hov snak dog pænt... Hvis du ikke vil lave det så kan du da bare lade være..... idiot
Avatar billede zambezi Nybegynder
11. juni 2003 - 00:23 #7
Det er ikke så pænt ag dig at kælde rasci for  idi... kan ikke gentage det!
Jeg vil meget gerne henvender dig til en web-bureau, som tage 1995,- for en enkelt hjemmeside!Det er en virklig kæmpe opgave!!! Derfor *ggg'-er jeg!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
11. juni 2003 - 00:25 #8
Skal du kun have designet, eller hele siden?
For du kan jo benytte sådan noget som phpnuke, eller hva' det hedder til selve sitet!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
11. juni 2003 - 00:31 #9
som rdc sagde *host*pader*host* så havde han lavet alt programmeringen i forvejen...så jeg kan ikke se hvorfor det er SÅ stor en opgave...
Avatar billede and.vang Nybegynder
11. juni 2003 - 15:16 #10
Det behøver ikke tage mange timer at smække et hurtigt layout sammen, men så skal man heller ikke regne med at få det bedste (hvad jeg er sikker på Rdc heller ikke regner med). Det er da et valg, om man vil benytte sig af et professionelt webbureau eller ej, men kvaliteten følger så også derefter.

Sådan er det!

mvh Anders :)
Avatar billede rdc Nybegynder
12. juni 2003 - 22:04 #11
brevkasserne, jeg skal kun have designet..
Avatar billede rdc Nybegynder
14. juni 2003 - 18:08 #12
lukker