Avatar billede kartolux Nybegynder
10. juni 2003 - 00:31 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

SKOD-emails hver eneste dag

Hvorfor kan det ikke lade sig gøre for internet-udbyderne at tilbyde en service, som forhindrer at jeg hver eneste dag modtager alle de pis-emails om tilbud fra Uganda eller gældsreduktioner med indbygget virus? Det er sgu til at brække sig over. Men det må vel være viruscheck-programmørerne og spammailcheck-programmørerne, som har magten her i verden?
Avatar billede krofar Nybegynder
10. juni 2003 - 00:35 #1
Download denne: http://www.mailwasher.net/
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
10. juni 2003 - 00:51 #2
Hej Kartolux!

Som en lille hjælp kan de måske installere programmet: Webwasher!

Programmet afslører afsender, titel og størrelse på e-mails, INDEN du henter dem hjem til din pc. På den måde kan de slippe for at downloade uønsket materiale og for at blive ramt af medfølgende virus.

Programmet kan også sende mails tilbage til afsenderen, så der ser ud, som om din e-mail-konto er lukket.

Webwasher er gratis, fylder 1,7 MB og kan downloades fra: www.webwasher.com

God fornøjelse med det :)

Mvh Anders
Avatar billede a_trunk Nybegynder
10. juni 2003 - 09:00 #3
mange af dem kommer også af at du skriver din email ind nogle steder f.eks for at få en bruger et sted.. nogle af stederne kommer du så bare på en liste som så begynder at sende reklamer til dig, hvilket gør BLOCK unction dejlig og online mail :) men ja webwasher er en god ide
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. juni 2003 - 09:46 #4
krofar >> Hjælper det med mailwasher ?
Avatar billede krofar Nybegynder
10. juni 2003 - 13:40 #5
Med Mailwasher kan du bounce uønsket mails, således at afsender tror at din emailadresse ikke bruges længere.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. juni 2003 - 14:20 #6
krofar >> ok, men bevirker det så at du holder op med at få spam ?
Avatar billede lrd Nybegynder
10. juni 2003 - 14:23 #7
Jeg har selv prøvet dette program men fandt det ikke særligt efektivt. Kikker med her for mangler selv et til at stoppe mails jeg ikke gider
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
10. juni 2003 - 14:35 #8
Kan kun tilføje at alle jeg har hørt som bruger www.webwasher.com har haft glæde af det, og har om ikke fjernet så nedsat spam-niveauet gevaldigt...

Kan kun anbefales til andre!
Avatar billede lrd Nybegynder
28. juni 2003 - 13:54 #9
Feedback ville være nice her!!
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
28. juni 2003 - 14:01 #10
Er enig med lrd .... Hvornår er det lukketid???
Avatar billede kartolux Nybegynder
04. december 2005 - 12:02 #11
Tak for input og hjælp :)