Avatar billede kjeld Nybegynder
02. december 2000 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win.ME install. problemer!!

Ved overgang fra win98se til me, er jeg stødt på følgende problemer:
Mit lydkort (Creative live)voldte mange kvaler og kører nu på forkerte kører på forkerte drivere,-på driversiden syns jeg at det er helt uoverskueligt hvad der skal bruges-problemet er tilsyneladende ved sb live (E400).
Næste:
Mit webcamera Philips Vesta Fun pcvc665k
her spørger install.cdèn fortvivlet efter placeringen af win98.
            Nogle gode råd?
                  kjeld

Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 13:59 #1
Hent nye drivere til dit grej. Creative har for ikke så lang tid siden udgivet Live! drivere til winME, det kan være de kan hjælpe lidt på det hele...
Prøv også at fjerne alle drivere som skaber konflikter, og installer dem igen... Det kan måske også gøre noget..

/SchmaKK
Avatar billede kjeld Nybegynder
02. december 2000 - 15:25 #2
SchmaKK:
Hvor har du fundet disse drivere til Creative Live
På Creatives site siger de sorry ingen nye drivere til me.
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 15:30 #3
http://www.soundblaster.com/drivers/welcome.asp?reg=1&OS=wme&prod=sblive&Select=Get+Files&x=73&y=8

lige der :) nederst på siden hvis der skulle være tvivl...

/SchmaKK
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 15:31 #4
og så blev url\'en lige fucked en smule.... copy&paste til browser så dutter det :)

/SchmaKK
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 15:32 #5
og hopla! fandt lige en anden side... det er nok den som er at foretrække....

http://www.soundblaster.com/liveware/

/SchmaKK
Avatar billede kjeld Nybegynder
03. december 2000 - 14:13 #6
sorry!
Liveware er kun extratilbehør til Creative Live.
Som jeg alligevel ikke bruger.
Avatar billede schmakk Nybegynder
03. december 2000 - 15:49 #7
nej da... liveware indeholder også drivere til kortet... og du kan jo vælge ikke at installere alt det ekstra

/SchmaKK
Avatar billede kjeld Nybegynder
03. december 2000 - 15:55 #8
Tak!
Man bliver da også hele tiden klogere!!!
Prøver.