Avatar billede mudsteren Nybegynder
09. juni 2003 - 21:06 Der er 5 kommentarer

Tastetur og mus der "lagger"

Jeg er løbet ind i et kæmpe problem mit tastetur og mus er begyndt at "lagge" når jeg spiller counter-strike - tror kun det er i det spil det sker, har ihvertfald ikke bemærket det på andre tidspunkter. Tasteturet og musen har det med at "lagge" i 15-30 sec, hvor jeg så oplever kæmpe delay, hvor det er umuligt at styre.

PS.
Jeg har tjekket min counter-strike cfg og der er ikke noget i vejen med den.
Har ikke prøvet at skifte noget hardware ud, har jeg først mulighed for imorgen.
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 21:07 #1
hvad er det for et sæt du har
Avatar billede mudsteren Nybegynder
09. juni 2003 - 21:59 #2
Jeg har en Microsoft IE 3.0 mus og et Chikony tastetur (tror jeg da nok det hedder)
Avatar billede spt Nybegynder
09. juni 2003 - 23:09 #3
har oplevet noget lignende, men det holdt op efter en geninstallation af mobo-driverne. noget med at hvis driverne er i uorden ryger båndbredden langt under det sædvanlige.

husk back-up før du begynder på noget så centralt som at rode med mobo-drivere.
Avatar billede mudsteren Nybegynder
09. juni 2003 - 23:20 #4
Kan du kommer lidt ærmere ind på hvordan at man geninstalere de mobo drivere og laver backup? ;)
Avatar billede spt Nybegynder
17. juni 2003 - 00:06 #5
mobe fabrikanterne anbefaler en komplet formattering hvorefter alt der ikke er onboard (dog ikke grafikkort) pilles ud som det allerførste installeres så mobodriverne.

dette er for at forhindre konflikter og et evt. ødelagt system til følge.

hvor varm er din cpu?