Avatar billede svenni Nybegynder
09. juni 2003 - 19:12 Der er 8 kommentarer

Hjælp til at finde information om WAN (WAN beskrivelse)

Hey

Jeg ville bare hører om der var en der kunne hjælpe mig med at finde information om WAN, da jeg skal skrive en rapport om WAN altså en WAN beskrivelse!!! Må meget gerne være på DANSK!!

På forhånd tak

Svenni
Avatar billede sweepe Nybegynder
09. juni 2003 - 19:18 #1
Hmmm Engelsk er lige hvad jeg kunne finde i første forsøg
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/cisintwk/ito_doc/introwan.htm
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. juni 2003 - 19:18 #2
http://www.it-leksikon.dk/jmp.asp?mode=visord&oid=2405

Wide Area Network;
computernet, der dækker et stort område, ofte i flere lande - i modsætning til LAN - og består ofte af flere MAN’er.
Avatar billede sweepe Nybegynder
09. juni 2003 - 19:19 #3
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. juni 2003 - 19:19 #4
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. juni 2003 - 19:20 #5
du kan skive om internettet, da det er et WAN
Avatar billede sweepe Nybegynder
09. juni 2003 - 19:20 #6
Hmmm, Ikke for at nedgøre andres hjælp, men tror ikke der er nok til at skrive en hel raport ud fra det der står på it-leksikon.dk om wan
Avatar billede pafach Nybegynder
10. juni 2003 - 21:02 #7
Ferris, David
Når nettet ikke mere er et lokalt net : sådan vælger du mellem eksterne forbindelser
I: Computerworld. - Årg. 10, nr. 44 (1990). - s. 25, 27

Jensen, Stig, f. 1951
Introduktion til datakommunikation
2. udgave, 2001. 2. oplag, 2002. 305 sider, illustreret
Forlag: Ingeniøren-bøger
Emne: datakommunikation ; datatransmission ; kommunikationsprotokoller ; netværksprotokoller ; standarder
Indhold: Introduktion ; Standarder ; Det fysiske lag ; Transmissionsudstyr ; Introduktion til LAN/WAN-protokoller ; WAN-protokoller ; LAN-protokoller ; Sammenkobling af net ...
Kapitel 6 WAN-protokoller s.104-127

Bestil dem gennem dit lokale bibliotek evt via bibliotek.dk
Avatar billede svenni Nybegynder
12. juni 2003 - 06:46 #8
Tak for hjælpen allesammen, men det jeg kunne bruge var "SWEPE's" så du må lige lave et svar for at få the points