Avatar billede djens Nybegynder
09. juni 2003 - 17:27 Der er 8 kommentarer

Works til Excel

Midt spørgsmål er følgende:

Mine mors regnskaber fra den gamle comp er kommet over i den nye omp. Men problemet er at der ikke er Works(fra win 95) på den nye comp. Så jeg troede at man bare kunne åbne det med Excel, men kan man ikke. Nu ska jeg så ha fundet et program der kan åbne de gamle Works-filer. Please help me(and my mom!).

Mvh djens
09. juni 2003 - 17:30 #1
Hvis det er en version af Works, der ikke understøttes af Excel, er der vist kun Works, der kan klare det.

Excel understøtter Works 2.0-filer
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2003 - 17:30 #2
Vi venter spændt på respons her:
http://www.eksperten.dk/spm/274145
Vi har næsten ventet et år.
Avatar billede overchord Nybegynder
09. juni 2003 - 17:32 #3
Haaber du stadig har adgang til computeren med Works. du skal nemligt gemme dine works-filer som "Excel SS" filer fra works, hvorefter de kan aabnes i Excel.
Excel kan gemme filer som works-filer, men ikke aabne dem direkte
Avatar billede djens Nybegynder
09. juni 2003 - 17:33 #4
Jeg har ikke den gamle comp mere. Den er formateret og ude af verdenen. Jeg ska bruge et program som kan åbne det.
Avatar billede overchord Nybegynder
10. juni 2003 - 01:13 #5
Hvor mange filer drejer det sig om?
Avatar billede djens Nybegynder
10. juni 2003 - 20:55 #6
Det drejer sig om 20 filer. Ret vigtige filer faktisk!
Avatar billede oggi Nybegynder
05. juli 2003 - 02:11 #7
Jeg kan sansynligvis hjælpe dig. Jeg kører selv works 4.5 og skulle kunne oversætte filerne til Excel
Avatar billede olso Nybegynder
24. oktober 2003 - 17:41 #8
Hej Oggi

Kunne du også hjælpe mig ??
Jeg sidder med to filer på 4 og 6 kb i wks-format jeg ikke kan åbne ( mangler Works )og ville meget gerne have dem "oversat" til Excel ( 97 )
Det er nogle gamle regnskaber jeg har "overtaget" !!!
Jeg "bor" på olso@euclolland.dk