Avatar billede sirerugor Nybegynder
09. juni 2003 - 16:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ang. Threads i forum

Hej...
Jeg har lavet forum og er kommet til det problem at jeg ikke kan få Threads sorteret så de Threads med de nyeste Posts sættes øverst og så-frem-deles nedaf. I kender sikkert det at man skal "lede" ned af listen om der er en ny Post i en af Thread'ene, fordi dato'erne er spredt på må og få... Det er ikke så smart. Vel? ;)

SQL der ikke vil virke:
-------------------------------------
strSQL = "SELECT TBLfthreads.bid, TBLfthreads.tid, TBLfthreads.title, TBLfthreads.at, TBLfposts.at FROM TBLfthreads INNER JOIN TBLfposts ON TBLfthreads.tid = TBLfposts.tid WHERE TBLfthreads.bid=" & bid & " ORDER BY TBLfposts.at DESC"

tid : Thread ID
bid : Board ID
at  : Dato

Håber der er en der kan hjælpe.

Ps. Det haster, mit forum kører nemlig i forvejen....
Hvis nogen vil se forumet er i velkomne her: http://www.exc.dk/forum.asp

//Sir Erugor aka. MSK
Avatar billede netro Nybegynder
10. juni 2003 - 02:55 #1
Du skal lige have en Group By på i det andet statement, jeg gav dig. Se foregående spørgsmål.
Avatar billede sirerugor Nybegynder
12. juni 2003 - 17:27 #2
lukker,.... sorry