Avatar billede xenofex Nybegynder
01. december 2000 - 23:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MIT INTERNET!!! HJÆÆÆÆLP!

Mit net kører 2talt skod, jeg vil gerne have det til at kører hurtigere, er der ikke nogle som kender et program der kan få det til at kører hurtigere, jeg har hørt om den, men kan squ ikke finde dem, men det kan jo være at du kan det =)
Avatar billede handmade Nybegynder
01. december 2000 - 23:42 #1
Her er der en masse optimeringsprogrammer:
http://www.utilitygeek.com/software/network/
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2000 - 02:12 #2
du kan hente winboos på www.netdrive.com member kharder. Hvis det ikke virker godt nok, så har jeg også en anden mulighed http://www.speedlane.com , men den findes ikke i en prøve version desværre. Speedlane og Winwarp er de programmer jeg har haft størst held med på min egen maksine. Der er forskel på hvor stor optimering man for fra maskine til maskine set ud fra hvor hurtigt en Cpu der sidder i dyret.

Jeg vil nok sige, at det er en hurtigt accept du har lavet her. Har du allerede afprøvet alle de programmer som findes på det link?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2000 - 02:14 #3
Hov der er kun et enkelt ukendt program, på det link. Gad vide hvor meget smæk der er i det?
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. december 2000 - 11:43 #4
Dobbeltklik \"Denne computer\", som ligger på Skrivebordet
Dobbeltklik på \"Netværk via modem\"
Højreklik på din Internet-udbyder
Tryk på \"Egenskaber\"
Vælg fanen \"Servertyper\"
Fjern evt. afmærkning af \"Log på netværk\"
Sørg for, at TCP/IP er den eneste netværksprotokol, der er markeret

Det er én ting. En anden:

Højreklik \"Denne computer\" på skrivebordet
Tryk på fanen \"Enhedshåndtering\"
Tryk på plus-tegnet for \"Modem\"
Dobbeltklik på dit modem
Tryk på fanen \"Tilslutning\" og tryk på knappen [Portindstillinger]
Fifo-buffer skal være aktiveret, og både \"Modtagelsesbuffer\" og \"Transmissionsbuffer\" skal være sat til maksimum
Tryk [Ok] og tryk på knappen \"Avanceret\"
\"Benyt flowkontrol\" og \"Hardware (RTS/CTS)\" skal være aktiverede
I \"Yderligere indstillinger\" indtaster du den optimale initialiseringsstreng (besøg evt. stedet www.spy.net/~dustin/modem/ )
Tryk [Ok] til du når til \"Egenskaber for ..... (navnet på dit modem) og vælg fanen modem
Sæt \"Maksimumhastighed\" til 115200 bits pr. sekund
Tryk [Ok], til du er helt ude af \"Denne computer\"
Du åbner system.ini , som ligger i din Windows-mappe
I afsnittet [386Enh] tilføjer du som den første linie:
Com1Irq4Buffer=1024 (hvis dit modem er på Com1)
Com2Irq3Buffer=1024 (hvis dit modem er på Com2)
Com3Irq4Buffer=1024 (hvis dit modem er på Com3)
Com4Irq3Buffer=1024 (hvis dit modem er på Com4)
Vær sikker på, at dit modem bruger den nyeste driver. Det kan du evt. tjekke på producentens hjemmeside
Til sidst, hvis din Internet-udbyder ikke understøtter standarden V.90 (og du har et V.90/56K flex-modem), bør du i \"Yderligere indstillinger\" indtaste \"-V90=0\". Det vil deaktivere dit modems V.90-bios