Avatar billede k-b-n Nybegynder
08. juni 2003 - 22:12 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

INFO OM cubehosting.dk

Er der nogen der kender cubehosting for jeg overvejer at skifte til dem (har cliche nu..de skoder)
Med venlig hilsen
Ken Nørregaard
K-B-N.dk

ps.ved godt jeg har postet dette spørgsmål men af en eller anden grund aksepteret eksperen atomatisk den først der svaret...
Avatar billede leif Seniormester
08. juni 2003 - 22:26 #2
Hvad med at bruge www.gratisdns.dk til at styre din DNS ??? Som du nævner i dit andet spm. !!!
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
24. juni 2003 - 23:52 #3
lidt krydstjekning på dgs.dk afslørede at Acra åbentbart står bag ( http://www.dgs.dk/yp/Navnebogen/WhiteResult?name=&subscriberID=&zip=&street=Smedeland&wntdPageNo=&wntdNetwork=&regionID=&city=&sort=&phone=&houseNumber=32&phonetic=&savedQuery=&hitsPerPage=&namePhonetic= ) eller deler lokaler med virksomheden, hvis telefon nummer ikke eksisterer og ikke findes på adressen.. Ville ikke handle med dem.. Kan slet ikke se pointen i at Acra både har fairhost og dem.. men hvad.. www.acra.dk forresten :)
Avatar billede k-b-n Nybegynder
26. juni 2003 - 12:58 #4
eee
Avatar billede k-b-n Nybegynder
26. juni 2003 - 12:58 #5
eee
Avatar billede yebzqey Nybegynder
17. september 2003 - 15:32 #6
Acra står ikke bag cubehosting.dk. Der er mange firmaer der deler adresse Smedeland 32, bl.a. jay.net, acra, cube, lejebolig.net for at nævne nogle stykker.