Avatar billede nixi- Nybegynder
08. juni 2003 - 13:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler en maskot til min clan

Jeg mangler en maskot til en cs clan som hedder Members OF The Nine Games... Noget i still med den på www.clan-soa.dk eller sådan noget bare en der kan stå på min site og se harcore ud www.friserverplads.dk/evn-/M9 siden kan ikke ses lige nu da friserverplads.dk er nede fordi det er noget gammelt lort og hjemmesiden bliver også rykket til noget bedre men hvis du er pro og han lave en maskot til mig så er det med at komme igang :D
Avatar billede nixi- Nybegynder
08. juni 2003 - 13:30 #1
www.clan-soa.com my bad :/
Avatar billede doggy82 Praktikant
08. juni 2003 - 13:53 #2
Det her sku' vel ikke også være dig http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nasty-nixi - jo det passer jo fint med at du lige er blevet deaktiveret. Jeg gør nu det at jeg anmelder dig. Og så vil jeg anbefale andre at I ikke hjælper ham med en dyt før en coadmin har set på sagen.
Avatar billede nixi- Nybegynder
08. juni 2003 - 14:08 #3
what ?
Avatar billede nixi- Nybegynder
08. juni 2003 - 14:08 #4
det er et ærligt spørgsmål....
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. juni 2003 - 00:25 #5
Ja det er en ny bruger profil, men giv nu manden en chance med den nye profil.
eagleeye / CoAdmin
Avatar billede doggy82 Praktikant
13. juni 2003 - 00:34 #6
Det gør jeg også http://exp.dk/spm/364057 :-)
Avatar billede nixi- Nybegynder
16. august 2003 - 11:43 #7
Hjælp mine point :/