Avatar billede jessbonde Nybegynder
08. juni 2003 - 12:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal bruge en titel/logo

Jeg giver 200 point til den der laver den flotteste og mest passende titel til mit website (efter mine kriterier selvfølgelig). Titlen er:

Rubiks.dk
...a site for speedcubers

Det er altså teksten der skal sættes op på en eller anden smart måde med en passende font.
Grafikken er 500x90 pixels, jeg foreslår sort/hvid/grå nuancer, da farverne skifter ved opdatering, men alt er velkommen.
http://www.rubiks.dk/redesign

Lav det evt. på en trans gif, da jeg måske skifter baggrunden ud.
Jeg giver points til den jeg finder bedst uanset om jeg bruger det eller ej.
Avatar billede homp Nybegynder
08. juni 2003 - 13:46 #1
håber det kan bruges

http://www.homp.1go.dk/rubriks.gif
Avatar billede miss-g Seniormester
08. juni 2003 - 15:25 #2
Avatar billede jessbonde Nybegynder
09. juni 2003 - 10:58 #3
Jeg giver point til miss-g for god inspiration, tak for det.
Avatar billede miss-g Seniormester
09. juni 2003 - 18:16 #4
Tak for point *S*