Avatar billede crapshot Nybegynder
07. juni 2003 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anden farve i "Form" boxe.

Jeg har nogle "Form" textboxe på min hjemmeside og når man klikken i dem så skal der komme en anden farve. Hvordan gør jeg?
Avatar billede crapshot Nybegynder
07. juni 2003 - 19:40 #1
Den anden farve skal være boxens bagrundsfarve.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 14:50 #2
Det er ikke noget du skal gøre i frontpage. Du skal bruge JavaScript, eller DHTML.

Jeg har ikke lige nogle scripts der gør det, ved hånden, desværre :o(

Frontpage er kun til at lave hjemmesider med, dvs. html. Ikke til javascript, og diverse andre sprog. Jeg tror jeg engang har stødt på en javascript editor, men ved ikke hvor den er.

Der er ikke andet for, end at søge på et sådan script, evt her:

  www.script.dk
  www.html.dk
  www.solutions2all.dk

Hvis du vælger at droppe FrontPage, (som jeg gjorde) og du vil lære html, så har jeg skrevet en tutorial:

    WEB: http://snuseren.dk/TheHelper/HTML.php
    PDF: http://snuseren.dk/html-saadan.pdf

Håber du finder ud af det :o)

MVH
Anders
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 17:12 #3
Takker for points!