Avatar billede uffelgaard Nybegynder
07. juni 2003 - 01:00 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

3 newbie spm om mandrake

Hej

Jeg har netop f[et installeret mandrake p[ min comp...

Har tre spm...

Hvordan konfigurer jeg hastigheden paa min mus

Kan jeg f[ Mozilla til at vise css

og

hvordan skifter jeg fra KDE til Gnome
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
07. juni 2003 - 01:06 #1
- og hvordan tilfoejer jeg scoll-mus fremfor standard, efter at installationen er fuldfoert....
Avatar billede fimp Nybegynder
07. juni 2003 - 11:02 #2
Begge dine museproblemer ordner du i Mandrake Kontrolcenteret som ligger i K-menuen.
Hvis du med css mener Cascading StyleSheets så er der ikke noget galt med Mozilla hvis det ikke virker, så ville jeg mene det var på serveren, eller siden er kodet _meget_ dårligt, for Mozilla følger HTML4-standarderne 100%.
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
08. juni 2003 - 14:37 #3
- Jeg kan ikke ændre min manglende scroll i kontrolcenteret.... har du/I andre gode forslag?

Har fundet ud af det med KDE/Gnome (nederst på skræmen ved login)
Avatar billede fut21 Nybegynder
08. juni 2003 - 16:51 #4
Prøv at læse her:
http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=81

Se iøvrigt mere på :
linuxin.dk
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
08. juni 2003 - 18:08 #5
fut21 >  meget tæt på - istedet for at tilføje Option    "ZAxisMapping"    "4 5", som allerede var der, skulle jeg bare sætte anførselstegnene ind - så virkede det - tak!

Smid et svar, så I kan dele points'ne!
Avatar billede fut21 Nybegynder
08. juni 2003 - 19:23 #6
jeps, fint så kan du scrolle derudaf :D
Avatar billede fut21 Nybegynder
08. juni 2003 - 19:26 #7
Iøvrigt mht til din musehastighed. Den kan ændres i KDE med "kontrolcenter->perifere enheder->mus->avanceret->markørens hastighed
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
08. juni 2003 - 19:42 #8
Der er nu styr på det hele... alle de basale funktioner i hvert fald (regner med at resten kommer hen af vejen *S*)
Tak for hjælpen!
Avatar billede fut21 Nybegynder
08. juni 2003 - 21:45 #9
Fino og velkommen til Linux.
Der er to gode steder, for nybegyndere, at hente oplysninger, nemlig her på eksperten og på linuxin.dk.