Avatar billede ponyboye Nybegynder
06. juni 2003 - 23:11 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Fortæl din mening

http://xixworld.com
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juni 2003 - 23:16 #1
Enkel og overskuelt. Ikke meget spræl, men det er fint nok til formålet.

Største anke er nok netop formålet... Hvorfor bruge denne side, fremfor det hav af gode portaler der ellers findes? - der mangler en appetitvækker.
Avatar billede connie Nybegynder
06. juni 2003 - 23:18 #2
Fint og overskueligt design, men ellers ikke meget anderledes end de mange andre portaler som findes.
Avatar billede ponyboye Nybegynder
06. juni 2003 - 23:18 #3
en appetitvækker? nogen forslag hvad det kunne værer?
Avatar billede connie Nybegynder
06. juni 2003 - 23:19 #4
nanoq> *gg*, havde ikke engang set dit indlæg da jeg postede :)
Avatar billede suicidal Nybegynder
06. juni 2003 - 23:21 #5
Den r sku da fed, lidt ligesom de andre, men den r da fed, måske lidt mere "power" altså lidt flere farver, og noget for alle, måske nogle links til sjove sider....
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 23:38 #6
i hvilken katagori skulle jeg tilføje min side: http://www.musicchart.dk henne?
Avatar billede ponyboye Nybegynder
06. juni 2003 - 23:46 #7
HOME >> Hobby & fritid >> Musik site
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 00:49 #8
hmm... under Hobby & fritid ...
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
07. juni 2003 - 01:05 #9
meget paen og overskuelig, men ikke noget saerligt....
- hvad adskiller den fra andre portaler_
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
07. juni 2003 - 19:48 #10
Ok side - men adskiller sig ikke synderligt fra de andre søgemaskiner derude

Smart feature at man kan sortere de sider der er fundet - ex efter navn og alfabetisk (a-z)

God ide med at man kan vælge sprog. Du mangler dog at rette til alt rettes til det valgte sprog - ex dine kategorier "Bil & båd", "EDB & internet" osv. og hele din menu

den er meget blå ;)

Savner lidt mere liv. Ved godt det er en søgemaskine - men alligevel
Avatar billede connie Nybegynder
21. juli 2003 - 02:05 #11
ponyboye > Husk at lukke spørgsmålet :)