Avatar billede morton Nybegynder
06. juni 2003 - 16:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

migrere distributionslister fra 5.5 til 2000

efter at have migreret fra exchange 5.5 til 2000 mangler jeg alle min distributionslister (recipient containers). Hvordan kopiere jeg dem med? Jeg vil MEGET gerne slippe for at skulle oprette dem alle igen.
Avatar billede erp Nybegynder
16. juni 2003 - 02:07 #1
Hvordan har du migreret... ved opdatering eller ved ny installation (i ny org)?
Hvordan ser din gl. domaane struktur og hvordan ser dit AD(og domane) ud?
Sameksister det "gamle" NT4 domain og AD.... INFO.....please.

Mvh Erp.
Avatar billede erp Nybegynder
16. juni 2003 - 02:09 #2
Jeg glemte lige i farten.... Alt efter hvordan din "verden" ser ud, kan du prøve at kigge på ADC (Active directory connector) fra Exchange 2000 cd'en eller på MS exchange 2000 sitet. Dn bruges netop til at synkronisere mail grupper(Distributions lister) over til grupper i AD.
MVH Erp.
Avatar billede clausn Nybegynder
19. juni 2003 - 08:45 #3
Avatar billede morton Nybegynder
19. juni 2003 - 09:16 #4
tak, problemet er løst  :-)
Avatar billede clausn Nybegynder
19. juni 2003 - 09:21 #5
Hvorfor var det lige at jeg ikke fik point for at give dig det link? Om ikke andet så et symbolsk antal?

Normalt bliver man lige bedt om at lave et svar, så man så kan få lidt point

:-)

Claus
Avatar billede morton Nybegynder
19. juni 2003 - 09:24 #6
Hej Claus,

Sorry - jeg kom til at klikke lidt forkert.. doh.. (hvordan kan jeg overføre dem til dig?). Linket var til en stor hjælp.

Tak igen :-)

Martin
Avatar billede clausn Nybegynder
19. juni 2003 - 09:52 #7
Lav et nyt sprøgsmål med titlen: "Point til riwen (361494)", så skal jeg nok svare :-)