Avatar billede dallezuper Nybegynder
05. juni 2003 - 18:45 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Nyhedssystem hjælp?

hey.

jeg søger et godt og virksomt nyhedssystem. (har nu prøvet så mange der ikke virker).
det må gerne ligne det på den her side: www.smarter.dk:
hvor der er billed i venstre side af det, og en læs mere knap.

håber sku der er nogen der gider/kan hjælpe.

venlig hilsen
Daniel
Avatar billede gizp Nybegynder
05. juni 2003 - 18:53 #1
Vil gerne prøve at hjælpe, så kigger lige på det!
/gizp
Avatar billede dallezuper Nybegynder
05. juni 2003 - 18:55 #2
okay. nice.
har du måske MSN? så kan vi li snakke lidt videre om det?
dALLezuPer
Avatar billede gizp Nybegynder
05. juni 2003 - 18:56 #3
Ja... gizp@ofir(dot)dk
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
05. juni 2003 - 18:59 #4
lytter lige med her...
Avatar billede mathiash Nybegynder
05. juni 2003 - 19:27 #5
Har lige et bud :D
http://clint-mathis.starthotel.dk/php/se.php?id=8
Lavede jeg for et stykke tid siden.

//Mathias
Avatar billede dallezuper Nybegynder
05. juni 2003 - 21:29 #6
hey. nice script!

men der mangler billed upload funktion
Avatar billede mathiash Nybegynder
06. juni 2003 - 09:16 #7
Tark! ^.^

Du kan prøve at lege lidt med http://www.php.net/manual/en/features.file-upload.php

//Mathias
Avatar billede gizp Nybegynder
06. juni 2003 - 10:06 #8
Avatar billede dallezuper Nybegynder
06. juni 2003 - 10:23 #9
hey GIZP.

ser rigtig NICE ud! lige som jeg vil ha det.
kan det tænkes at du laver en admin del?
ville være nice!
Avatar billede gizp Nybegynder
06. juni 2003 - 11:12 #10
Det kan jeg godt!
Avatar billede dallezuper Nybegynder
06. juni 2003 - 11:47 #11
NICe. men vil du sende de filer til mig over email eller over MSN?
går ud fra at den også bruger mysql?
Avatar billede mathiash Nybegynder
06. juni 2003 - 14:09 #12
dallezuper -> Du skal lige huske at i følge exp.dk´s regler skal alt foregå på www.exp.dk :0)
Avatar billede dallezuper Nybegynder
06. juni 2003 - 15:13 #13
ja ja. men ik så nemt vel?!
men undskyld til alle dem fra exp.dk. jeg styrer mig lige fra nu af.
Avatar billede mathiash Nybegynder
06. juni 2003 - 15:59 #14
:0)
Avatar billede dallezuper Nybegynder
06. juni 2003 - 18:06 #15
hey GIZP!

er der noget nyt i sagen?
Avatar billede gizp Nybegynder
06. juni 2003 - 18:20 #16
Nej.. Har været på arbejde og så'n!

mathiash -> Du kan se mit arbejde ovenfor, så det foregå skam oxo på exp!
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
06. juni 2003 - 18:50 #17
gizp -> hvis det er, så kan du sende det i en zip-fil, så lægger jeg det op på en server, og linker til!?
Avatar billede mathiash Nybegynder
07. juni 2003 - 09:38 #18
jepper vil bare lige gøre opmærksmom på det :0)
Avatar billede dallezuper Nybegynder
07. juni 2003 - 13:42 #19
hey. gizp.

vil lige høre om vi kan snakke senere idag?
Avatar billede gizp Nybegynder
07. juni 2003 - 21:27 #20
Er løbet ind i lidt problemer men regner med at få det løst i løbet af pinsen!

44fire44 -> Ligger det selv op, som du kan se ovenover! Kan se du skrev du "lytter med" er du da også intereseret i et sådan system??
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
07. juni 2003 - 21:35 #21
yup, og jeg skulle også til at spørge dig, om jeg skulle oprette et spørgsmål med points...
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
07. juni 2003 - 21:36 #22
men jeg tænkte på, om du kunne lave, så fx. ude i menuen var der starten på nyheden, hvor der så var et link, som viste hen på siden med den rigtige nyhed!?
Avatar billede zatter Nybegynder
07. juni 2003 - 21:40 #23
Jeg kan varmt anbefale Coranto (http://coranto.gweilo.org/) det kan det HELE !

Jeg benytter det selv på www.feltet.dk hvor jeg er den ansvarlige for nyhedssystemet. Det er et lidt større arbejde at sætte op, men jeg lover at
du vil blive tilfreds med det når det først er oppe at køre!

Met dette system har du også 100% kontrol med layotet på dine nyheder, men det skal dog lige nævnes at du skal installere et addon ved navn maginot for at få muligheden for en "se hele nyheden" funktion.
Avatar billede dallezuper Nybegynder
07. juni 2003 - 22:12 #24
44fire44:men jeg tænkte på, om du kunne lave, så fx. ude i menuen var der starten på nyheden, hvor der så var et link, som viste hen på siden med den rigtige nyhed!?

Hmmmm , det er jo såen det er. eller hvad mener du helt præcist?
Avatar billede dallezuper Nybegynder
07. juni 2003 - 22:13 #25
Gizp: hey! håber du klare problemerne. Vi kan lige snakkes imorgen, så jeg kan hører om du får det ordnet.?
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
08. juni 2003 - 00:36 #26
det var nu egentligt til Gizp, men okay...

Det skal kunne implanteres i en menu (ca 100px bred...) og skal kunne vise ind på siden med 'den rigtige' nyhed...
Avatar billede dallezuper Nybegynder
08. juni 2003 - 14:51 #27
Hmm fatter ik havd du mener. men nu er systemet jo lavet som det skal være. der mangler jo bare en admin del. SÅåå er det færdigt.
Avatar billede dallezuper Nybegynder
08. juni 2003 - 14:51 #28
Tror jeg da i hvert fald
Avatar billede dallezuper Nybegynder
09. juni 2003 - 12:16 #29
er der en update GIZP? altså ik for at skynde på dig. =0)
Avatar billede gizp Nybegynder
12. juni 2003 - 08:02 #30
44fire44 -> Har tilføjet dig på ICQ, forstår nemlig ikke helt hvad du mener!!