Avatar billede sepe Nybegynder
05. juni 2003 - 15:50 Der er 5 kommentarer

Side vudering

Hejsa...
Jeg kunne godt tænke at høre hvad andre folk synes om mit design på min HP.. det er kun forsiden der af lavet..

http://www.geocities.com/fworld_dk/index.htm
Avatar billede fangel Nybegynder
05. juni 2003 - 15:57 #1
tja, pænere siden sidst... ;) (synes der var en side med samme titel for 1-1½ uge siden)

MEN, der er en fejl hvis man ser den i Mozilla, menuen er alt for bred i forhold til resten af siden...

OG, polls hvor der står "powered by..." ol, er bare ødelæggende for ethvert design... det er jo ikke fordi en pro-poll eller en poll hvor der ikke står så meget er dyrt (kan fås gratis, og kan fås for lidt penge helt skrædersyet)

og måske du skulle planlægge at vælge et domaine navn som man faktisk kan få... grØnsvÆren.dk bliver lidt svært at købe når man ikke må have ÆØÅ i navnet!

Morten
Avatar billede sepe Nybegynder
05. juni 2003 - 15:59 #2
Det er rigtig nok.. jeg lavede en side for 4dage siden...
som hed grønsværen men den fik meget kritik.. så nu har jeg lavet en ny..
Avatar billede mock Nybegynder
05. juni 2003 - 19:23 #3
Menuen er også for bred her..
Avatar billede jaesper Nybegynder
17. juni 2003 - 08:54 #4
En ganske nydelig side. Enkelt og tilsyneladende enkelt at finde rundt i. Jeg går ud fra at der ikke er udviklet helt færdigt, og at det er derfor links til "tilføj til startside" og "tilføj til foretrukne" ikke virker.

Ellers en udemærket side, men vær opmærksom på at der kan være meget vedligeholdelse i forb. med dine nyhedsfelter.
Avatar billede haolan Nybegynder
21. juli 2003 - 21:00 #5
Jeg synes du skulle gøre noget ved de felter nyhederne og alt det der står. Afrundede hjørner i begge sider. Og samme farve hele vejen rundt.