Avatar billede larsboje Nybegynder
05. juni 2003 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skrifttypografi Clarendon

Jeg søger en bestemt skrifttype som hedder Clarendon.
Jeg kan se den i word XP, men jeg kan ikke lokalisere den i fonts. Det er meningen at jeg skal have overført skrifttypen til Autocad LT 2004.

Hvis der er nogen som kan hjælpe mig el. sende en link til hvor man kan hente omtalte skrifttype/font ville jeg blive overglad. ;8)
Avatar billede yaris Praktikant
05. juni 2003 - 15:37 #1
Avatar billede larsboje Nybegynder
05. juni 2003 - 15:39 #2
Super...men det er en site hvor man skal betale kr. 22 $ for fonten . Er der ikke et gratis download center for fonts ?
Avatar billede hcma Novice
05. juni 2003 - 16:57 #3
http://fonts-free.com/cgi-bin/searchcsv2.pl?search=clarendon&method=exact

scroll lidt ned på siden og så er den der i flere udgaver
05. juni 2003 - 17:03 #4
Hvis du kan se den i Word, har du den allerede på computeren.
Bemærk at filnavnet i mappen Fonts ikke er identisk med skrifttypens navn.
Avatar billede larsboje Nybegynder
05. juni 2003 - 17:04 #5
Super...har hentet den. TaK