Avatar billede rjung Nybegynder
05. juni 2003 - 12:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Liste i textarea

Findes der en klasse, som gør det muligt at få en liste af ord til at stå oven på et textarea. Noget i stil med ericssons mobiltelefonordbog?
Avatar billede riversen Nybegynder
05. juni 2003 - 12:34 #1
hvad mener du med oven på et testarea ?
Avatar billede riversen Nybegynder
05. juni 2003 - 12:34 #2
textarea :-)
Avatar billede rjung Nybegynder
05. juni 2003 - 12:38 #3
At det rent visuelt skal kunne ses for brugeren når han skriver i et textarea..
Avatar billede riversen Nybegynder
05. juni 2003 - 12:40 #4
måske jeg er dum, men jeg er stadig ikke med.
Avatar billede rjung Nybegynder
05. juni 2003 - 12:46 #5
Hvis du har set en Ericsson mobiltelefonordbog, ønsker jeg at lave noget i samme stil. Når man skriver et ord skal der komme de ord op som kan skrives i stedet for. Er du med?
Avatar billede riversen Nybegynder
05. juni 2003 - 12:49 #6
jeg har ikke en ved hånden pt. men når der fx skrives 'd' skal der komme en liste (ala den ved alm højreklik), som viser ord med 'd' som begyndelsesbogstav?
Avatar billede rjung Nybegynder
05. juni 2003 - 12:53 #7
jeps
Avatar billede riversen Nybegynder
05. juni 2003 - 12:56 #8
du skal lave en KeyListener som tilmeldes dit JTextArea og implementere keyTyped metoden således den kigger på de(t) tastede bogstav...laver opslag og tilføjer kandidater til en JPopupMenu
Avatar billede rjung Nybegynder
05. juni 2003 - 12:59 #9
tak
Avatar billede rjung Nybegynder
05. juni 2003 - 13:01 #10
jeg kan ikke give dig nogle points. hvorfor?
Avatar billede riversen Nybegynder
05. juni 2003 - 13:06 #11
fordi jeg ikke har svaret endnu...

er lige ved at teste noget.
Avatar billede riversen Nybegynder
05. juni 2003 - 13:08 #12
nå, det blev ikke helt godt, men det er da noget du kan arbejde videre med